تئوری تاریک پری دریایی کوچک ؛ کشته شدن مادر آریل به دست شخصیت شرور دیزنی

با انتشار تئوری تاریک پری دریایی کوچک بر اساس جزئیات ظریف گفته می‌شود که امکان این است که یک شخصیت شرور کلاسیک، مادر آریل را کشته باشد.

نظریه دارک پری دریایی و مادر آریل بعد از اکران فیلم پری دریایی به شدت مورد توجه قرار گرفته است که از کشته شدن مادر آریل به دست کاپیتان هوک می‌گوید. تئوری دارک پری دریایی و داستان پیتر پن از ترکیبات بسیار جنجالی است که از این دست ترکیبات در داستان‌های دیزنی به طور مداوم اتفاق می‌افتد.

تئوری تاریک پری دریایی کوچک

کشته شدن مادر آریل به دست شخصیت شرور دیزنی

تئوری تاریک پری دریایی کوچک
نظریه دارک پری دریایی و مادر آریل

در یک تئوری تاریک پری دریایی کوچک با ترکیب دو فیلم دیزنی، از پری دریایی کوچک نشان می‌دهد که کاپیتان هوک مادر آریل را کشته است. لایو اکشن اقتباسی پری دریایی کوچولو با بازی هلی بیلی در نقش آریل، پس از انتشار دوباره در کانون توجه قرار گرفت. این فیلم‌ها آریل را به همراه فرزندش، تنها پرنسس دیزنی که یکی از آنها داشت، و همچنین زندگی او را قبل از کاوش در دنیای انسان نشان می‌داد. با این حال، یک نظریه نشان می دهد که گذشته او بسیار تاریک تر از این پایان خوش است.

تئوری دارک پری دریایی و داستان پیتر پن

تئوری تاریک پری دریایی کوچک
نظریه دارک پری دریایی و مادر آریل

دلیل اصلی ارتباط پیتر پن و پری دریایی کوچک به خاطر صحنه‌ای است که پیتر پن از مرداب پری دریایی در نورلند بازدید می‌کند. وقتی پری دریایی‌ها دور پیتر جمع می‌شوند، یکی از آن‌ها کاملا شبیه آریل است. این پری دریایی موهای قرمز و دمی سبز/آبی دارد و مانند آریل، لباس صدفی کلاسیک می‌پوشد. پری دریایی به وضوح آریل نیست، اما شباهت‌ها باعث شده است که بسیاری تصور کنند که این پری دریایی، مادر آریل، آتنا است.

این تئوری تاریک پری دریایی کوچک با این پیشنهاد که کاپیتان هوک مادر آریل، آتنا را کشته است، ترسناک‌تر می‌شود. در The Little Mermaid II، آریل یک فلش بک به مرگ مادرش دارد، در زمانی که آریل و خواهرانش بچه بودند. در فلاش بک، آریل، پدر و مادرش و خواهرانش همگی در یاروی با افراد دیگر در حال استراحت هستند که توسط دزدان دریایی مورد حمله قرار می‌گیرند. آتنا سعی می‌کند جعبه موسیقی را که آهنگ او و شاه تریتون را پخش می‌کند نجات دهد، اما در این کار توسط کشتی دزدان دریایی له می‌شود و می‌میرد.

این تئوری به خوبی با برخی از تئوری‌های تاریک‌تر و پنهان‌تر در دنیای دیزنی مطابقت دارد. دیزنی دوست دارد به فیلم‌های دیگر خود اشاره کند، اما نظریه پری دریایی کوچک و کاپیتان هوک کمی دور از ذهن است. اگرچه کاپیتان هوک از دنیای انسان‌ها به نورلند نقل مکان کرد اما دنیای انسانی پیتر‌پن هیچ پری دریایی‌ای نداشت و این همان چیزی بود که نورلند را جادویی کرد.
همچنین پیتر پن 36 سال زودتر در سال 1953 اکران شد، 55 سال قبل از نمایش آتنا در پری دریایی کوچک 2. این تئوری کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد و امکان رد کردن آن زیاد است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *