10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash از نگاه سایت فیگار

سینمای dc فیلم‌های زیادی را اکران کرده که برخی از آن ها به فیلم فلش ربط دارد. حال می‌‌خواهیم 10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash را به شما معرفی کنیم.

The Flash در سال 2023 چندین جدول زمانی را گرد هم می‌آورد، به این معنی که بسیاری از فیلم‌های گذشته دی سی می‌توانند قبل از اکران فیلم به عنوان تماشای ضروری دیده شوند. فلش عناصر DCEU سابق، DCU با ظاهر جدید و دیگر ویژگی های DC را در دهه‌های گذشته گرد هم می‌ورد، به این معنی که 10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash را باید دید. با توجه به اینکه بری آلن ازرا میلر تا کنون یکی از شخصیت‌های جدایی ناپذیر DCEU بوده است، سفر او فقط از حضورهای قبلی ادامه خواهد داشت. با این حال، جیمز گان در ژانویه 2023 تایید کرد که فلش به عنوان پل ارتباطی بین DCEU و طرح تازه او برای DCU جدید عمل می‌کند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

  • فیلم های مهم دی سی برای دیدن فیلم فلش

در ادامه قرار است 10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

در نتیجه، تأیید شده است که فلش شامل عناصر بسیاری از گذشته DCEU و پیش‌گویی از آنچه جیمز گان و پیتر سافران برای آینده استودیوی دی‌ سی طراحی کرده‌اند که شما باید قبل آن 10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash مشاهده کنید. علاوه بر این، تریلرهای فیلم تایید کرده‌اند که The Flash با گنجاندن بتمن مایکل کیتون، حتی عمیق تر به گذشته دی سی می‌پردازد.

تریلر نهایی فیلم The Flash منتشر شد !

Batman (1989)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
فیلم های مهم دی سی برای دیدن فیلم فلش

به طور طبیعی، بتمن تیم برتون محصول 1989 را می‌توان جزء فیلم های مورد نظر دی سی قبل از دیدن The Flash دانست. بتمن اولین فیلمی بود که مایکل کیتون را در نقش اصلی معرفی کرد که اکنون برای The Flash نیز مهم می‌باشد. بری آلن با جدول زمانی DCEU تا نقطه بازگشت بتمن کیتون به هم خواهد خورد. در حالی که مشخص نیست که آیا بری به جهان ایجاد شده در بتمن سفر می‌کند یا چندین جهان در نتیجه اقدامات بری با هم ادغام شده‌اند، واضح است که بتمن کیتون در فیلم فلش ادامه مستقیم شخصیتی است که منشأ آن در بتمن 1989 بیان شد.

بهترین کمیک های بتمن

Batman Returns (1992)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
فیلم های مورد نظر دی سی قبل از دیدن The Flash

در حالی که دیدن فیلم بتمن قبل از فلش ضروری است تا زمینه‌ای برای بتمن کیتون و منشأ او فراهم کند، دنباله فیلم 1989، بازگشت بتمن، احتمالاً جایی خواهد بود که فلش با توجه به بروس وین کیتون دنبال می‌شود. در حالی که از نظر فنی دو دنباله برای بازگشت بتمن در قالب‌های بتمن برای همیشه و بتمن و رابین وجود داشت، بازگرداندن کیتون و انحراف شدید از سبک، لحن و داستان دو فیلم اول باعث شد بسیاری از آنها به عنوان ادامه‌ای از فیلم‌های اول نام ببرند. فیلم‌های کیتون در نتیجه، بازگشت بتمن آخرین باری بود که کیتون بتمن را قبل از فلش روی صفحه نمایش می‌دید.

مشابه آنچه که طرفداران DC مرتباً Batman Forever و Batman & Robin را به‌عنوان Canon تقدیم می‌کنند، The Flash احتمالاً داستان کیتون را به‌عنوان بتمنی در ادامه‌ای مستقیم از Batman Returns در نظر می‌گیرد . بنابراین، بررسی مجدد فیلم قبل از مشاهده فلش مهم می‌شود. همانطور که Spider-Man: No Way Home به سفر مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد مستقیماً از آخرین حضورشان ادامه داد، برای فلش همبدون شک با بتمن کیتون این ماجرا اتفاق خواهد افتاد. این امر باعث می‌شود که Batman Returns مشاهده شود؛ زیرا زمینه را برای نسخه قدیمی‌تر شخصیت نشان داده شده در The Flash فراهم می‌کند.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022

Justice League: The Flashpoint Paradox (2013)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
مهم ترین فیلم هایی که باید قبل از The Flash دید

جالب اینجاست که فیلمی که برای فلش مفید خواهد بود Justice League: The Flashpoint Paradox بوده که جزء مهم ترین فیلم هایی که باید قبل از The Flash دید. این یک فیلم انیمیشنی بود که در سال 2013 منتشر شد و اقتباسی از کتاب کمیک Flashpoint بود، بنابراین ارتباطات زیادی با The Flash که همچنین اقتباسی از Flashpoint است. در حالی که فلش احتمالاً همان نکات داستانی فیلم انیمیشن را در بر نخواهد داشت، برخی از جنبه‌ها در فیلم آینده DCEU استفاده می‌شوند به این معنی که تماشای Justice League: The Flashpoint Paradox در نتیجه سودمند خواهد بود. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، دیدن یک داستان Flashpoint در قالب فیلم برای کسانی که با داستان کمیک آشنا نیستند، به نفع نسخه لایو اکشن The Flash است.

برای مثال، The Flashpoint Paradox تلاش‌های بری برای بازگشت به گذشته برای نجات مادرش را نشان می‌دهد، که تار و پود واقعیت را شکست و شخصیت‌ها، داستان‌ها و روابط دنیای انیمیشن DC را به شدت تغییر داد. داستان اصلی فلش یکسان است: بری برای نجات مادرش به گذشته باز می‌گردد و با عناصر مختلف DCEU مانند سوپرگرل، بتمن کیتون و بازگشت ژنرال زود برخورد می‌کند. با توجه به اینکه هر دو فیلم بر محور فلش پوینت متمرکز شده‌اند، مرور مجدد Justice League: The Flashpoint Paradox می‌تواند زمینه بسیار مهمی را برای داستان کلی The Flash فراهم کند.

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان

Man of Steel (2013)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
ضروری ترین فیلم های دی سی که باید قبل از تماشای The Flash ببینید

یکی از ضروری ترین فیلم های دی سی که باید قبل از تماشای The Flash ببینید، فیلم Man of Steel محصول 2013 است. همانطور که در تریلرها مشهود بود، The Flash صحنه‌های Man of Steel را به‌طور طولانی بازآفرینی می‌کند، تنها زیر لنز یک جهان شکسته DCEU با برخی از جنبه‌های تغییر یافته است. از سوپرمن هنری کویل که با سوپرگرل ساشا کال جایگزین می‌شود تا حمله مجدد ژنرال زود به زمین، داستان مرد پولادین ارزش بازنگری را دارد تا بفهمیم داستان فلش‌پوینت دقیقا چگونه اولین فیلم DCEU را تغییر می‌دهد.

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

اگرچه احتمالاً برای داستان کلی The Flash اهمیت چندانی ندارد، اما تماشای مجدد Batman v Superman: Dawn of Justice زمینه‌های زیادی را برای فیلم آینده فراهم می‌کند. اول اینکه، بتمن بن افلک به عنوان مربی بری در فلش باز می‌گردد. به همین دلیل، «بتمن علیه سوپرمن» ارزش بازبینی را دارد؛ زیرا اولین باری که بروس وین از بری آگاه شد را به نمایش می‌گذارد. به طور مشابه، اتصالات کلی به DCEU در فلش، طلوع عدالت را برای داستان فیلم حیاتی می‌کند، علی‌رغم اینکه کیهان دوباره تنظیم می‌شود تا با نقشه‌های جیمز گان DCU مطابقت داشته باشد.

شخصیت های دی سی و مارول که کپی برداری شدند

Suicide Squad (2016)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
فیلم های مهم دی سی برای دیدن فیلم فلش

در حالی که فیلم Suicide Squad کمترین احتمال را دارد که با The Flash پیوند بخورد، فیلم 2016 یک صحنه دارد که باعث میشو تا این فیلم جزء فیلم های مهم دی سی برای دیدن فیلم فلش قرار بگیرد. صحنه مورد بحث، تصویری کوتاه از ازرا میلر در نقش فلش است که در آن او کاپیتان بومرنگ را از سرقت از بانکی در شهر مرکزی باز می‌دارد. به دلیل هجوم DCEU به لیگ عدالت، فلش شخصیتی بود که به غیر از این صحنه در جوخه انتحار، هنوز نشان داده نشده است که با اکثر سرکشانش مبارزه کند. امیدواریم که فلش تعداد بیشتری از شرورهای نمادین بری را به نمایش بگذارد، به این معنی که دیدن اولین درگیری او با یک سرکش از کمیک های فلش در Suicide Squad ارزش دوباره دیدن را دارد.

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (2021 The Suicide Squad)

Wonder Woman (2017)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
فیلم های مورد نظر دی سی قبل از دیدن The Flash

Suicide Squad شبیه به Wonder Woman بعید است که مستقیماً با طرح فیلم The Flash مرتبط باشد. با این حال جزء فیلم های مورد نظر دی سی قبل از دیدن The Flash قرار گرفته است؛ زیرا برخی از عناصر ثانویه می‌تواند به معنای سودمند بودن تماشای مجدد Wonder Woman باشد. این مورد توسط بن افلک فاش شد که The Flash قبل از حذف صحنه از فیلم، Wonder Woman را در یک قطعه اولیه قرار داد. به همین دلیل، تماشای مجدد Wonder Woman می‌تواند زمینه‌ای برای هرگونه اشاره و ارجاع به شخصیت دایانا فراهم کند که دلیل اهمیت او به عنوان یکی از سه‌گانه اصلی قهرمانان DCEU، همچنان در فیلم وجود داشته باشد.

بهترین کمیک های واندر وومن

Justice League (2017)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
مهم ترین فیلم هایی که باید قبل از The Flash دید

صرف نظر از ماهیت تا حدودی گیج کننده بین “لیگ عدالت” و “لیگ عدالت زک اسنایدر”، اولی به عنوان اولین گنجاندن مناسب بری آلن در DCEU ارزش دوباره تماشای دارد. جدای از نقش‌های کوتاه در Batman v Superman: Dawn of Justice و Suicide Squad 2017، لیگ عدالت اولین فیلمی بود که فلش را به عنوان یک شخصیت برجسته نشان داد. از ورود او به لیگ عدالت گرفته تا اثبات ماهیت خوش قلب خود در نبرد نهایی با استپن ولف، چشم انداز خوبی از شخصیت فلش قبل از اولین بازی انفرادی واقعی او ارائه می‌دهد.

Superman: Red Son (2020)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
ضروری ترین فیلم های دی سی که باید قبل از تماشای The Flash ببینید

اولین و مهم ترین فیلم هایی که باید قبل از The Flash دید و به عنوان یک شخصیت به فلش نمی‌خورد، Superman: Red Son است. این یکی دیگر از انیمیشن های DC بود که بر اساس کمیک Elseworlds به همین نام در سال 2003 ساخته شد که سوپرمن به جای کانزاس در روسیه شوروی فرود آمد. در حالی که بعید است که این نقطه داستان در The Flash نشان داده شود؛ اما به نظر می‌رسد که داستان Supergirl می‌تواند عناصری را از آن اقتباس کند. همچنین تریلرهای فلش حاکی از زندانی شدن سوپرگرل در زمین است که می‌تواند از عناصر Superman: Red Son الهام گرفته شود.

بهترین کمیک های سوپرمن

Zack Snyder’s Justice League (2021)

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash
10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

در نهایت، بازی Justice League Zack Snyder ضروری ترین فیلم های دی سی که باید قبل از تماشای The Flash ببینید. در حالی که متعارف بودن فیلم به DCEU حداقل گیج کننده است، فلش شامل عناصر موجود در فیلم می‌شود که از لیگ عدالت 2017 حذف شدند. یکی از این عناصر، توانایی فلش در سفر در زمان از طریق Speed ​​Force است، چیزی که برای لیگ عدالت زک اسنایدر بسیار مهم بود. تنها به همین دلیل، نسخه 2021 Justice League زمینه مهمی را برای The Flash فراهم می کند.

جدا از این، برخی تفاوت‌های دیگر بین شخصیت فلش که در لیگ عدالت زک اسنایدر و نسخه 2017 یافت شده که باعث می‌شود که شخصیت اول ارزش دوباره تماشا کردن داشته باشد. عناصر بیشتری از زندگی شخصی بری در لیگ عدالت زک اسنایدر، از صحنه‌های طولانی با پدرش در زندان که برای داستان فلش حیاتی خواهد بود تا اولین تعامل او با آیریس وست، مورد توجه قرار گرفت. این صحنه‌های انسانی‌تر به شخصیت بری که بخشی از لیگ عدالت 2017 نبود، عمق بیشتری بخشید و بدون شک شخصیت‌ پردازی شخصیت اصلی در The Flash در سال 2023 را بیشتر خواهد کرد.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *