بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood از نگاه سایت فیگار

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood دلیل محبوبیت این انیمه هستند. در ادامه به محبوب ترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist می‌پردازیم.

با توجه به اینکه جدیدترین فیلم مجموعه Fullmetal Alchemist در 20 می پارسال اکران شد، طرفداران در نهایت تفسیر دیگری از داستان Fullmetal Alchemist Brotherhood را مشاهده کردند. اما بسیاری از طرفدارن این انیمه محبوب اعتقاد داشتند که این فیلم نسبت به انیمه شاهکار خود خوب نبود. با توجه به اینکه تمام قسمت‌های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood دارای امتیازات بالایی هستند، بعید نیست که اقتباس‌های جدیدتر آن نتوانند به خوبی با انیمه این مجموعه رقابت کنند.

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین قسمت انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

شما می‌توانید فهرست بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

با توجه به اینکه این انیمه بالاترین امتیاز را در سایت MyAnimeList دارد و به عنوان بهترین انیمه تاریخ شناخته می‌شود، می‌توان با اعتماد به نفس گفت که هر قسمت Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک شاهکار است. از قسمت‌های سرشار از اکشن گرفته تا قسمت‌هایی که تمرکزشان در توسعه شخصیت است، هر قسمت روایت بسیار خوبی از داستان زیبا این انیمه دارد.

پس در ادامه نوشتار جذاب ترین قسمت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی همراه ما بمانید تا با بهترین قسمت انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood آشنا شوید. توجه داشته باشید قسمت‌های انتخاب شده در لیست محبوب ترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist بر اساس امتیازات IMDB می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

The Dwarf in the Flask

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
The Dwarf in the Flask

در ابتدای مقاله بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood ، اپیزودی که به افشای داستان‌های کامل هوهنهایم و پدر اختصاص دارد (با نام مستعار: کوتوله در فلاسک)، این اپیزود 9.0 امتیاز خود را با بیان جزئیاتی که پدر می‌تواند فریب دهنده و بی‌رحمانه باشد به دست آورد. این اپیزود همچنین وحشتی را که در پس منشأ هوهنهایم وجود دارد و تراژدی که او را از خانواده‌اش دور کرد، آشکار می‌کند.

اگر تا به حال اپیزودی وجود داشته باشد که بتواند یک شخصیت را انسانی کند و شخصیت دیگری را شیطانی جلوه دهد، «کوتوله در فلاسک» است. شخصیتی که اکثر طرفداران در هوهنهایم آن را فردی وحشتناک می‌دانستند، نشان داده شد که مردی است که سعی می‌کند هیولایی را که ساخته است متوقف کند. معلوم شد که پدر موجودی است که آنقدر وقف ایجاد بدنی برای خود شده بود که حاضر بود کل تمدن را بکشد. این یک واقعیت هولناک است، اما واقعیتی که بینندگان و منتقدان را شگفت زده کرد.

He Who Would Swallow God

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
He Who Would Swallow God

در یکی از دلخراش‌ترین لحظات در Fullmetal Alchemist: Brotherhood، پس از اتمام ماموریت پدر، همه آمستریس‌ها بی روح بودند. اپیزودی که مرگ فورر کینگ بردلی، شکست پراید و رستاخیز آمستریس را به ارمغان می‌آورد همیشه خارق العاده بود، اما این قسمت به دلایلی امتیاز 9.0 را کسب کرد.

با بسیاری از لحظات شخصیتی واقعاً سنگین و مبارزات خارق‌العاده که کیمیاگری را به سطح جدیدی می‌برد، «او که خدا را قورت می‌داد» یک قسمت واقعا خارق الهاده در کل انیمه است. این قسمت یکی جذاب ترین قسمت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی است.

An Alchemist’s Distress

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
An Alchemist’s Distress

یکی از ترسناک ترین لحظات در یک انیمه غیر ترسناک زمانی اتفاق می‌افتد که نینا تاکر و سگش الکساندر به یک کیمرا سخنگو تبدیل می‌شوند. اد و آل با روح و بدنشان در هم آمیخته شده، وحشت واقعی را که کیمیاگران قادر به انجام آن هستند – حتی پس از تلاش آنها برای تبدیل انسانی – کشف می‌کنند.

این قسمتی است که طرفداران اغلب آن را یکی از غم انگیزترین قسمت‌های سریال می‌دانند و دلیل خوبی هم دارد. بین تراژدی کشف آزمایش و واکنش برادران الریک به آن، فراموش کردن این لحظه غیرممکن است. برای بسیاری از بینندگان، تنها یک ذکر نام نینا لازم است تا آنها را احساساتی کند، و به همین دلیل است که این قسمت امتیاز 9.1 را در IMDb کسب کرد.

Flame of Vengeance

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Flame of Vengeance

زمانی که سرهنگ موستانگ ناامیدانه تلاش می‌کند تا حسادت را شکار کند، متوجه می‌شود که درگیر انتقام و نگران کردن همه اطرافیانش است. مردی که زمانی خود را وقف کمک به مردم آمستریس کرده بود، چرخش او به وحشیگری علیه دوستان خود، Riza Hawkeye و دیگر شخصیت‌ها را شوکه می‌کند.

اگرچه طرفداران منتظر اپیزودی بودند تا موستانگ بالاخره راز مرگ هیوز را کشف کند، اما این لحظه وقعا برای همه سنگین بود. به جای پیروزی پیروزمندانه‌ای که همه انتظار آن را داشتند، یک سکانس هولناک یک مرد آسیب دیده در حالی که عزیزانش تماشا می‌کردند و نگران بودند، وجود داشت. ناگفته نماند که این قسمت در یک پیچش باورنکردنی به پایان می‌رسد. با در نظر گرفتن همه اینها، بسیار منطقی است که «شعله انتقام» امتیاز 9.1 را به دست آورد.

Eye of Heaven, Gateway of Earth

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Eye of Heaven, Gateway of Earth

“چشم بهشت، دروازه زمین” با امتیاز 9.2 در IMDb، پیروزی پدر را به تصویر می‌کشد. پس از فریب دادن همه افراد در آمستریس در طول قرن‌ها، او همه آنها را در مکان مناسب در زمان مناسب قرار می‌دهد و هر روح را در کشور ادعا می‌کند. یک دایره تبدیل غول پیکر همه آنها را ادعا می‌کند و پدر شروع به جذب قدرت خدا می‌کند.

این یک لحظه پیروزمندانه برای پدر و تاریک‌ترین لحظه برای فداکاری است. پس از هر مبارزه، چالش و پیروزی که برای رسیدن به آنجا لازم بود، شخصیت‌های اصلی در علیه پدر شکست خوردند. در نهایت، آنها فقط به او کمک کردند تا به هدف خود برسد.

Journey’s End

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Journey’s End

اپیزود پایانی سریال و قسمتی که به طور کامل به تمام دوستی‌های تاثیرگذار در Fullmetal Alchemist پی برد، «پایان سفر» دقیقاً همان چیزی است که طرفداران انتظار داشتند. در یکی از قسمت‌های پایانی این انیمه که امتیاز 9.2 را کسب کرد، آلفونس به آرامی در حال بهبودی است در حالی که اد با زندگی بدون کیمیاگری کنار می‌آید و هر شخصیت رشد می‌کند و با دنیای جدیدی که با هم ساخته‌اند سازگار می‌شود.

در حالی که بسیاری از انیمه‌ها می‌توانند پایان‌هایی را ارائه دهند که طرفداران احساس می‌کنند به خوبی انجام نشده‌اند، هر صحنه در «پایان سفر» معنادار است. روابط به وجود آمده برای هر شخصیت یک مرحله طبیعی در زندگی‌شان به نظر می‌رسد. حضور این قسمت در فهرست بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک اولویت برای ما بود.

Beyond the Inferno

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Beyond the Inferno

میس هیوز یکی از مهربان‌ترین افراد آمستریس بود و مرگ او موجی از شوک را در میان طرفداران ایجاد کرد. اما همینطور روی موستانگ را که عهد گرفت تا انتقام دوستش را بگیرد، شوکه و خشمگین کرد. در “فراتر از دوزخ”، او سرانجام این کار را انجام داد و این قسمت به دلیل عواقب بعدی امتیاز 9.3 را به دست آورد.

پس از شکار Envy، قاتل هیوز، موستانگ او را بارها و بارها می‌سوزاند. در حالی که Hawkeye با وحشت تماشا می‌کند، موستانگ حسادت را تا اعماق خود می‌سوزاند. این منجر به یکی از دلخراش‌ترین صحنه‌های سریال می شود که در آن Hawkeye تقریباً موستانگ را می‌کشد تا او را متوقف کند.

Death of the Undying

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Death of the Undying

لحظه‌ای تکان‌دهنده است که ببینیم شخصیت شرور بزرگی مانند Lust در اوایل پخش سریال می‌میرد، اما این یکی از دلایلی است که «Death of the Undying» امتیاز 9.5 را در IMDb کسب کرده است. در یک مبارزه خارق العاده، موستانگ استفاده‌های خلاقانه‌ای از کیمیاگری شعله خود پیدا می‌کند که به انجام غیرممکن‌ها و از بین بردن یک هومونکولوس کمک می‌کند.

A Fierce Counterattack

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
A Fierce Counterattack

در یکی از بهترین مبارزات Fullmetal Alchemist، شخصیت‌های اصلی با پدر مبارزه می‌کنند. با پرتاب هر چیزی که دارند، از حملات هوهنهایم گرفته تا قدرت زیادی Greed، آنها سعی می‌کنند بر قدرت یک خدا غلبه کنند. «یک ضد حمله شدید» برای اثبات نقاط قوت خود به امتیاز 9.5 نیاز ندارد.

با فداکاری آل، ضربه ای عاطفی به همراه می‌آورد که می‌تواند بینندگان را تا حد زیادی احساساتی کند. اگرچه اد موفق می‌شود پدر را شکست دهد، اما وزن از دست دادن ال هر ثانیه بعد از آن بالا می‌رود و طرفداران به اندازه شخصیت‌ها آسیب می‌بینند.

The Other Side of the Gateway

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
The Other Side of the Gateway

در انتهای مقاله بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood ، کل Fullmetal Alchemist Brotherhood عزم اد برای استفاده از کیمیاگری برای حل همه مشکلاتش را بررسی می‌کند. او برای بازگرداندن مادرش از کیمیاگری استفاده می‌کرد.

او برای بازگرداندن بدن خود و برادرش از کیمیا استفاده می‌کرد. او از کیمیاگری برای شکست دادن پدر استفاده می‌کرد. بنابراین، وقتی اد موفق می‌شود کیمیاگری خود را از دست بدهد و ال را در قسمتی که امتیاز 9.5 را کسب کرده است، بازگرداند، لحظه واقعاً تکان‌دهنده‌ای است که رشد او را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *