راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز ؛ کارگردانان برادران سوپر ماریو The Flintstones را خواهند ساخت

راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز (سنگ چخماق) توسط آرون هوروات و مایکل جلنیک، کارگردانان فیلم بسیار موفق The Super Mario Bros خواهد بود.

کارگردانان فیلم The Super Mario Bros با اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی محبوب، تحسین تماشاگران را به دست آوردند فیلم برادران سوپر ماریو توانست با نزدیک به 1.3 میلیارد دلار فروش رکورد جدیدی را به ثبت برساند. با این سطح از موفقیت، اقتباس فیلم The Flintstones به آنها واگذار می‌شود، نمایشی که در ابتدا از سال 1960 تا 1966 پخش شد.

راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز

کارگردانان برادران سوپر ماریو The Flintstones را خواهند ساخت

به گفته ددلاین ، هوروات و جلنیک با هم در حال نوشتن فیلم Meet the Flintstones خواهند بود.

راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز

راه اندازی فیلم فلینت استونز  هنوز در مراحل اولیه توسعه است و جزییات آن باقی مانده است، اما انتظار می رود که این فیلم انیمیشن باشد.

هرچند که این موضوع، آن‌را در تضاد شدید با اقتباس سینمایی قبلی خود، The Flintstones که یک پروژه لایو اکشن بود، قرار می دهد. این فیلم در گیشه موفق بود اما نتوانست نظر منتقدان را جلب کند.

احیای فیلم Flintstones چگونه می تواند باشد ؟

در حالی که فیلم برادران سوپر ماریو توانسته موفقیت خود را در پشت سری بازی‌های بسیار مورد توجه نینتندو ایجاد کند، دوره اصلی بازی‌های Flintstones در سال 1966 به پایان رسید و بدون نمایش جدید در تلویزیون یا شبکه، مدت طولانی را متحمل شده است.

مجموعه‌هایی برای The Flintstones وجود داشته، اما خارج از اسپین‌آف دایناسورهای Yabba-Dabba در بریتانیا، احیای موفق آمیزی نبوده است!

دومین انیمیشن پرفروش تاریخ فیلم Super Mario Bros شد !

دقیقاً به همین دلیل است که یک فیلم اصلی برای The Flintstones می تواند موفقیت آمیز باشد. مخاطبان جدیدتر تجربه چندانی با این فرنچایز نخواهند داشت، و این همان وجهی است که می تواند آن را به موفقیت برساند.

راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز
راه اندازی مجدد فیلم فلینت استونز

البته ساخت یا احیای The Flintstones بی نقص نیست، زیرا برادران وارنر در حال حاضر مشغول کار بر روی انیمیشن Bedrock ، مجموعه دنباله ای از Flintstones هستند.

Bedrock در حال حاضر در حال توسعه است و بازیگران خود را شامل الیزابت بنکس (پبلز)، نیکول بایر (بتی) و جو لو تروگلیو (بارنی) معرفی کرده است.

از آنجایی که Meet the Flintstones به عنوان یک داستان اصلی عمل می کند، احتمالاً این پروژه می تواند شامل ملاقات فرد و ویلما، عاشق شدن و تشکیل خانواده آنها باشد، داستانی که در هیچ پروژه قبلی به درستی بررسی نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *