بهترین کشورهای خیالی مارول ؛ برترین کشورها در کمیک های مارول

وقایع دنیای سینمایی مارول همواره در مکان‌های واقعی اتفاق نمی‌افتند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین کشورهای خیالی مارول را به شما معرفی کنیم.

سریال فالکون و سرباز زمستان در طول اجرای خود کشور جزیره‌ای مادریپور را معرفی کرد و یک عنصر اصلی از افسانه مردان ایکس را وارد دنیای سینمایی مارول نمود. با انجام این کار، یک کشور تخیلی مهم دیگر از کمیک‌ها را به فهرست خود اضافه کرد و دنیای این فرنچایز را به روش‌های منحصر به فردی گسترش داد.

مادری پور تنها یکی از چندین کشور تخیلی یکپارچه در کمیک است، مانند واکاندا یا سوکوویا. برخی از مهم‌ترین آن‌ها هنوز در دنیای سینمایی مارول معرفی نشده‌اند، اگرچه اولین آن‌ها نمی‌تواند دور از دسترس باشد و ممکن است قبلاً در برخی از جزئیات موجود در سریال فالکون و سرباز زمستان و واندا ویژن اشاره شده باشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین کشورهای خیالی مارول را به شما معرفی کنیم.

بهترین کشورهای خیالی مارول

برترین کشورها در کمیک های مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین کشورهای خیالی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

مارول همواره از کشورها و مکان‌های دنیای واقعی در کمیک یا سینما استفاده نمی‌کند. کشورهایی در کمیک‌های مارول وجود دارند که کاملاً تخیلی هستند و وجود خارجی ندارند. دنیای سینمایی مارول تا به حال تعدادی از آن‌ها را به تصویر کشیده است، اما به احتمال زیاد آن‌هایی که در کمیک هستند را نمی‌شناسید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین کشورهای خیالی مارول بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

10 هوش مصنوعی برتر در دنیای سینمایی مارول

بهترین رزمی کاران مارول

بهترین فیلم های فراموش شده مارول

مادری پور (Madripoor)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

کشور جزیره‌ای مادری پور یکی از مکان‌های مهم در کتاب‌های مصور مردان ایکس است. این جزیره که برای اولین بار در سال 1985 در صفحات New Mutants شماره 32 معرفی شد، کشوری عمدتاً بی قانون در جنوب شرقی آسیا است. این مرکز اصلی جنایات بین المللی می‌باشد و در مقطعی از تاریخ خود بهشتی برای دزدان دریایی بوده است. مردان ایکس در طول سال‌ها در زمان‌های مختلف در آنجا حضور داشته‌اند، مخصوصا ولورین. مادری پور محل اولین ملاقات ولورین و کاپیتان آمریکا است که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد.

بهترین کمیک های 2023

گنوشا (Genosha)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

یکی دیگر از کشورهای جزیره‌ای بزرگ که روابط زیادی با مردان ایکس دارد، جنوشا است. این کشور که در سواحل آفریقا قرار دارد، تاریخچه‌ای غم انگیز در کمیک دارد. این صحنه برخی از وحشتناک‌ترین لحظات در تاریخ کمیک‌های مارول بوده است، چه در دنیای اصلی مارول و چه در صحنه‌های متناوب مانند آینده دیستوپیایی عصر آپوکالیپس. در کمیک‌ها، مگنیتو کنترل کشور را به دست گرفت و یک کشور جهش‌یافته را تأسیس کرد، تلاشی اولیه برای آنچه در حال حاضر در جزیره زنده کراکوا در کمیک‌های X-Men کنونی رخ می‌دهد.

‌بهترین سکانس های آغازین فیلم های دنیای سینمایی مارول

آتیلان جدید (New Attilan)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

ناانسان‌ها به خاطر پادشاهی آتیلان در ماه در کمیک‌ها معروف هستند، اما آتیلان در طول سال‌ها کمی جابجا شده است. بقایای قلمرو سابق آتیلان به آتیلان جدید بازسازی شد و مکان‌های مختلف روی زمین را اشغال کرد. مهم‌ترین آن‌ها در رودخانه هادسون در شهر نیویورک بود. ناانسان‌ها در حال حاضر به ماه بازگشته‌اند، اما اخیراً از اهمیت آن‌ها در کمیک‌ها کاسته شده است. با توجه به اینکه مارول در سال‌های اخیر تا چه حد از ناانسان‌ها به‌عنوان جایگزینی برای مردان ایکس فشار آورده بود، این موضوع طنزآمیز است.

پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

سوکوویا (Sokovia)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

سریال فالکون و سرباز زمستان به عواقب فیلم Avengers: Endgame می‌پردازد، اما همچنین باید تا حد زیادی به عواقب فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول مربوط شود. طرفداران متوجه شدند که کشور سوکوویا، که در فیلم Avengers: Age Of Ultron کاملا ویران شده بود، اساسا دیگر وجود ندارد. این کشور اروپای شرقی تا زمانی که MCU آن را معرفی نکرده بود در کمیک‌ها وجود نداشت. سپس به دنیای کمیک اضافه شد، جایی که یکی از کشورهای بلوک شوروی سابق است. در کمیک‌ها، جمجمه قرمز، یکی از قدرتمندترین دشمنان کاپیتان آمریکا، این کشور را مورد تهاجم قرار داد.

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

سیمکاریا (Symkaria)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

یکی دیگر از کشورهای اروپایی در همسایگی سوکوویا، سیمکاریا است. این خانه سیلور سابل است که در بالکان واقع شده است. سیلور سیبل مزدور و مالک Silver Sable International است و دوست بعید مرد عنکبوتی در کمیک می‌باشد. سیمکاریا یک پادشاهی سلطنتی است که تا حد زیادی برای کشوری که هم مرز است قابل توجه می‌باشد. سیمکاریا مرز ناآرامی با لاتوریا، پادشاهی دکتر دوم دارد، اگرچه این دو در مقایسه با دیگر روابط بین‌المللی لاتوریا رابطه‌ای صمیمانه دارند.

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران

ترانزیا (Transia)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

با این حال یکی دیگر از کشورهای اروپای شرقی که به شدت در کمیک‌ها نقش دارد ترانزیا است. ترانزیا محل کوه Wundagore است که زادگاه دوقلوهای قدرتمند اسکارلت ویچ و کوییک سیلور است. Wundagore ممکن است قبلاً در MCU ظاهر شده باشد. در پایان سریال واندا ویژن، واندا در خانه‌ای در مکانی دورافتاده و نامشخص در نزدیکی یک کوه زندگی می‌کند. ممکن است این وونداگور باشد یا جایی در سوکوویای بومی MCU او باشد. این کوه همچنین محل جادوی عمیق و تاریک است که به Chthon، ارباب جادوی آشوب متصل است که احتمال دارد در آینده MCU نقش داشته باشد.

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

آتلانتیس (Atlantis)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

یکی دیگر از کشورهای تخیلی اصلی در کمیک‌ها که می‌تواند در آینده دنیای سینمایی مارول اهمیت زیادی داشته باشد، پادشاهی آتلانتیس است. آتلانتیس پادشاهی غرق شده نیمور است، گاهی دشمن و گاهی متحد چهار شگفت انگیز می‌باشد. آتلانتیس علیرغم موقعیت آبی خود یک کشور قدرتمند و پیشرفته باقی می‌ماند و در طول سال‌ها چندین حمله را علیه سطح زمین انجام داده است که مهم‌ترین آن‌ها علیه واکاندا است.

بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ

کراکوا (Krakoa)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین کشورهای مارول کامیکس در حال حاضر جزیره زنده کراکوا است. جزیره شگفت‌انگیز کراکوا که زمانی دشمن مردان ایکس بود، به خانه تقریباً ایده‌آل تمام جهش‌یافته‌ها در دوره Dawn Of X که در سال ۲۰۱۹ آغاز شد، تبدیل شده است. کراکوا از طریق شبکه‌ای از دروازه‌ها به بقیه جهان و کل جهان مارول متصل می‌شود که قدرت فوق‌العاده جهش‌یافته‌ها در کمیک‌ها را بیشتر گسترش می‌دهد. هر چند ممکن است همه کامل نباشند. به نظر می‌رسد کراکوا تهدیدی جدی در فرورفتگی‌های عمدتا ناشناخته خود است.

بهترین تکنولوژی های فیلم های مارول

لاتوریا (Latveria)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

لاتوریا یکی از انتقادی‌ترین کشورهای داستانی مارول کامیکس است. این پادشاهی اروپای شرقی خانه دکتر دووم، یکی از شنیع‌ترین شروران مارول است. لاتوریا مانند بسیاری دیگر از کشورهای بزرگ مارول در بالکان قرار دارد و یک کشور کوچک و عمدتا روستایی است که تا حد زیادی به فروش فناوری‌های دوم وابسته است. این کشور هنوز در دنیای سینمایی مارول ظاهر نشده است، اما اگر ظاهر شود، می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. البته ممکن است قبلا نقش داشته باشد. بارون زمو خاطرنشان کرد که سوکوویا به کشورهای همسایه جذب شده است که یکی از آنها می‌تواند لاتوریا باشد.

ارتباط دنیای سینمایی مارول با تکنولوژی چیست؟

واکاندا (Wakanda)

بهترین کشورهای خیالی مارول
بهترین کشورهای خیالی مارول

شاید مهم‌ترین کشور تخیلی در کمیک‌ها و دنیای سینمایی مارول واکاندا باشد. این ملت آفریقایی قرن‌ها قبل از ظهور در صحنه جهانی در دوران مدرن، مخفیانه وجود داشت. خانه پادشاه تیچالا، پلنگ سیاه، واکاندا به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیکی و کمک به علم مشهور است. در کمیک‌ها با آتلانتیس و لاتوریا تضاد پیدا کرده است و در صورت ظهور آن پادشاهی‌ها در فرنچایز، درگیری‌های جدی در MCU به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کشورهای خیالی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *