تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Ancient Magus’ Bride

به تازگی تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Ancient Magus’ Bride فاشد شد. در ادامه به جزئیات فصل سوم انیمه The Ancient Magus’ Bride می‌پردازیم.

دومین فصل انیمه تلویزیونی بر اساس مانگای The Ancient Magus’ Bride (Mahō Tsukai no Yome) کوره یامازاکی (Mahō Tsukai no Yome) اولین قسمت یا دوره های خود (سه ماهه سال) را در روز پنجشنبه با یک تیزر برای دوره دوم خود به پایان رساند. تیزر زیرنویس انگلیسی نشان می دهد که دوره دوم در تاریخ 5 اکتبر پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Ancient Magus’ Bride

قسمت دوم فصل او بار دیگر در کانال Tokyo MX روزهای پنجشنبه ساعت 22:00 قبل از اجرای BS11، Sun TV و KBS Kyoto و همچنین در سرویس‌های پخش Amazon Prime Video و Lemino در ژاپن اجرا می‌شود. اولین قسمت از فصل دوم در ژاپن در Tokyo MX در تاریخ 6 آوریل در ساعت 22:00 JST (9:00 صبح EDT) قبل از پخش در BS11، Sun TV، KBS Kyoto، AT-X، HBC، Gifu Broadcasting، RSK پخش شد. Sanyo Broadcasting Co, Ltd, و NCC Nagasaki Cultural Broadcasting. این فصل در ژاپن در Amazon Prime Video و Hikari TV پخش می شود. Crunchyroll فصل را در سراسر جهان به استثنای آسیا پخش می کند

تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Ancient Magus' Bride
فصل سوم انیمه The Ancient Magus’ Bride

فصل سوم انیمه The Ancient Magus’ Bride

بازیگران بازگشته نیز شامل موتسومی تامورا در نقش آلیس سوین و ساتوشی هینو در نقش میخائیل رنفرد هستند. این فصل از آرک «گاکوین» (کالج) مانگا اقتباس می‌کند، که در می 2018 راه اندازی شد. بازیگران و کارکنان اولین فصل انیمیشن تلویزیونی برای انیمیشن یک ویدیوی تبلیغاتی برای آرک در مارس 2019 بازگشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *