اقتباس انیمه ای مانگا A Sign of Affection تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای مانگا A Sign of Affection تایید شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات انیمه جدید A Sign of Affection بپردازیم.

یک وب‌سایت روز چهارشنبه برای اعلام اقتباس تلویزیونی از مانگا A Sign of Affection (Yubisaki to Renren) اثر سو موریشیتا افتتاح شد. این وب سایت همچنین تیزر ویدیوی تبلیغاتی و بصری انیمه، بازیگران و کارکنان اصلی و تاریخ انتشار را فاش کرد. تاریخ انتشار انیمه A Sign of Affection در سال 2024 خواهد بود.

اقتباس انیمه ای مانگا A Sign of Affection

موریشیتا همچنین برای بزرگداشت این اعلامیه تصویری را کشید و منتشر کرد. یوتا مورانو مسئول استوری بورد است و همچنین کارگردانی انیمه را در Ajia-do بر عهده دارد. Yoko Yonaiyama نظارت و نگارش فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. کاسومی ساکای طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد و یوکاری هاشیموتو آهنگسازی را بر عهده دارد.

بازیگران اصلی انیمه عبارتند از:

  • سومیره موروهوشی در نقش یوکی ایتوسه
  • یو میازاکی در نقش ایتسوومی ناگی
اقتباس انیمه ای مانگا A Sign of Affection
تاریخ انتشار انیمه A Sign of Affection

انیمه جدید A Sign of Affection

موریشیتا مانگا را در مجله کودانشا دسر در جولای 2019 راه اندازی کرد. کودانشا نهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 13 جولای منتشر خواهد کرد. Kodansha USA Publishing مجوز و انتشار دیجیتالی مانگا را در سال 2020 صادر کرد. Kodansha USA اولین جلد مانگا را در فوریه 2021 منتشر کرد و جلد هفتم در 24 اکتبر منتشر خواهد شد. این مانگا نامزد بهترین شوجو مانگا در جوایز سالانه مانگا کودانشا در سال‌های 2021، 2022 و 2023 شد. این مانگا همچنین در سال 2021 الهام بخش یک اقتباس نمایشی موزیکال بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *