تاریخ انتشار انیمه Sasaki and Peeps فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار انیمه Sasaki and Peeps فاش شد. در ادامه مطلب انیمه جدید Sasaki and Peeps به جزئیات تاریخ انتشار انیمه ساساکی و پیپس می‌پردازیم.

رویداد پخش زنده جشنواره تابستانی مدرسه تابستانی MF Bunko J در روز یکشنبه دو بازیگر دیگر، کارکنان اصلی، یک تیزر تصویری و اولین انیمه تلویزیونی اقتباسی از رمان‌های ساساکی و پیپس (ساساکی و پیچان) نویسنده کانتوکو و کانتوکو را در سال 2024 نشان داد.

تاریخ انتشار انیمه Sasaki and Peeps

تاریخ انتشار انیمه ساساکی و پیپس

ری تاکاهاشی صداپیشگی Hoshizaki را بر عهده خواهد داشت و Akari Kitō صداپیشگی Otonari-san را بر عهده خواهد داشت. در این انیمیشن Tomokazu Sugita در نقش ساساکی و Aoi Yūki در نقش Pii-chan/Peeps بازی می‌کنند.

تاریخ انتشار انیمه Sasaki and Peeps

انیمه جدید Sasaki and Peeps

Mirai Minato کارگردانی این انیمیشن را در SILVER LINK بر عهده دارد. دکو آکائو نویسندگی و نظارت بر فیلمنامه سریال را بر عهده دارد و سائوری ناکاشیکی طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد. کادوکاوا جلد اول این مجموعه رمان را در ژانویه 2021 با تصاویر کانتوکو منتشر کرد و رمان‌ها ادامه دارند.

این رمان‌ها برنده تانکوبان و دسته‌های رمان نسخه 2022 کتاب راهنمای تاکاراجیماشا این سبک رمان شگفت‌انگیز است. Pureji Osho همچنین یک اقتباس مانگایی دارد که در وب سایت ComicWalker Kadokawa اجرا می شود. ین پرس نیز مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *