وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

به تازگی خبر وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead تایید شد. در ادامه به جزئیات وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100 می‌پردازیم.

انیمه کمدی ترسناک Zom 100: Bucket List of the Dead پس از تاخیر در انتشار قسمت 4 برای سرویس های استریم، انتشار قسمت 5 را به تعویق انداخت. در X (توییتر)، حساب رسانه اجتماعی این برنامه در مورد تاخیر آخرین قسمت اعلام شد. قسمت 5 Zom 100: Bucket List of the Dead در ابتدا قرار بود در 6 آگوست در ژاپن پخش شود. این قسمت اکنون در 13 آگوست، یک هفته پس از انتشار در نظر گرفته شده پخش خواهد شد. هیچ توضیحی برای تاخیر داده نشد.

وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

وقفه جدید انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

به منظور عدم پخش قسمت 5، ویژه برنامه مربوط به این سریال پخش خواهد شد. «نمایش تنوع زامبی» به نام Zom 100 Special Program ~ 100 چیزهایی که می خواهید برای فرار از دست زامبی ها آماده کنید ~ موضوعی پیرامون بحث در مورد چگونگی زنده ماندن از شیوع زامبی در زندگی واقعی و در عین حال نمایش صحنه های قبلاً دیده شده از مجموعه انیمه است. این ویژه همچنین شامل مصاحبه ای با KANA-BOON، گروه راک ژاپنی است که آهنگ اصلی انیمه “Song of the Dead” را اجرا می کند.

وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead
وقفه جدید انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

وقفه قسمت پنجم انیمه Zom 100

Zom 100: Bucket List of the Dead یک انیمه اقتباسی از مانگای در حال اجرا 2018 توسط نویسنده هارو آسو و تصویرگر توسط کوتارو تاکاتا است. این سریال درباره آکیرا تندو، یک کارمند دفتر 24 ساله سوخته است که از آخرالزمان زامبی ها به عنوان زنگ بیداری استفاده می کند تا هر کاری را که می خواست در زندگی انجام دهد انجام دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *