انیمه سریالی بروس لی در سال 2024 پخش می‌شود! +[جزئیات]

به تازگی خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد انیمه سریالی بروس لی با نام House of Lee (خاندان لی) قرار است در سال 2024 پخش شود.

در سال ۲۰۲۴، یک انیمه سریالی جدید با نام House of Lee (خاندان لی) در مورد میراث خانوادگی بروس لی منتشر خواهد شد. این خبر در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر انیمه جدید بروس لی همراه ما بمانید.

انیمه سریالی بروس لی

پخش انیمه بروس لی در سال 2024

نخستین تریلر این انیمه همراه با پخش نسخه ویژه 4K UHD فیلم “Enter the Dragon” (اژدها وارد می‌شود) در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد (۱۳ تا ۱۶ اوت) منتشر خواهد شد. این پخش به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران فیلم در بیش از ۶۵۰ سینما در آمریکا صورت خواهد گرفت.

شانون لی، دختر بروس لی، در مورد انیمه House of Lee اظهار داشته است:

“انیمه یک رسانه شگفت‌انگیز برای روایت داستانی بسیار خلاقانه است که هویت واقعی بروس لی را به تصویر می‌کشد. من بسیار هیجان‌زده‌ام برای این مدیوم با ظرفیت‌های اکشن، فانتزی، تاریخی، فرهنگی و نوآوری”.

انیمه سریالی بروس لی
انیمه House of Lee

تاریخ پخش انیمه سریالی بروس لی

شرکت Bruce Lee Entertainment از سال‌ها قبل در تلاش برای ساخت انیمه‌ای درباره بروس لی بوده است و در حال حاضر برای تولید این پروژه با همکاری امیلی یانگ، بنیانگذار پلتفرم شیبویا همکاری می‌کند. انیمه House of Lee به عنوان یک سریال اکشن فانتزی توصیف می‌شود که در آن بروس لی به جمع‌آوری تیمی از جنگجویان اژدها (Dragon Warriors) برای مقابله با تهدیدی که جهان را به خطر انداخته، می‌پردازد. این سریال براساس الهامی که از بروس لی گرفته شده، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انیمه سریالی بروس لی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *