تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا Chainsaw Man فاش شد!

به تازگی تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا Chainsaw Man فاش شد. در ادامه این مطلب به بررسی چپتر 139 این مانگا نیز خواهیم پرداخت.

چپتر 140 مرد اره برقی Tatsuki Fujimoto در روز سه شنبه، 22 آگوست منتشر خواهد شد. این مانگا از طریق وب سایت Viz Media، Shōnen Jump و برنامه Manga Plus به صورت رایگان در دسترس خوانندگان قرار خواهد گرفت. کل کتابخانه سری نیز برای اعضای Shōnen Jump Plus در دسترس است.

تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا Chainsaw Man

چپتر 139 مرد اره برقی اثر تاتسوکی فوجیموتو – “احساسات یک صندلی” – با پاسخ دادن به پیچش بزرگ قسمت قبلی باز شد. غریبه ای که خود را به عنوان شیطان شمشیر به دنجی معرفی کرد، فاش کرد که او یک هیبرید تحت کنترل ماکیما بوده و بخشی از مبارزه نهایی بین The Control Devil و مرد اره برقی بوده است. سپس مشخص شد که هیبرید گذشته دنجی میری سوگو نام دارد و او یک دانش آموز انتقالی به مدرسه دنجی است. این موضوع باعث عصبانیت قهرمان داستان شد زیرا سوگو بلافاصله مورد توجه دختران کلاس قرار گرفت.

تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا Chainsaw Man
تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا مرد اره برقی

تاریخ انتشار چپتر 140 مانگا مرد اره برقی

بعداً دنجی با سوگو صحبت کرد در حالی که به عنوان صندلی انسانی برای محافظ خود فومیکو عمل می کرد. سوگو فاش کرد که او یکی از اعضای عالی رتبه کلیسای مرد اره برقی است و بسیاری از هیبریدهای سلاح ماکیما نیز همینطور هستند. او سپس به دنجی پیشنهاد داد تا در این سازمان جا بگیرد.

پس از مدتی تامل، دنجی این پیشنهاد را رد کرد. سوگو سپس اظهار داشت که می‌خواهد دوست دنجی باشد تا از او برای فرار از چنگ ماکیما تشکر کند. هنگام رفتن، او ادعا کرد که دنجی در صورت پیوستن به کلیسا می تواند با هر تعداد دختری که می خواهد دوست شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *