بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی ؛ به یادماندنی ترین دیالوگ های Chainsaw Man

مانگا بسیار محبوب مرد اره برقی سرشار از دیالوگ‌های خنده‌دار و همچنین تاثیرگذار است. با فیگار بمانید تا با بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی آشنا شوید.

بسیاری از طرفداران مانگا مرد اره برقی به دلیل انتشار قسمت اول انیمه این داستان جذاب بسیار هیجان زده بودند. آثار تاتسوکی فوجیموتو به دلیل تعهد او برای به هم ریختن دنیای شونن (بهترین انیمه های شونن) با داستان‌های منحصر به فرد، شخصیت‌های دوست داشتنی و پیچش‌های غیرمنتظره خود مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته است.

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

به یادماندنی ترین دیالوگ های Chainsaw Man

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

نوشته‌های او به‌عنوان ساده‌نگر و آسان برای دنبال کردن شناخته شده‌اند، اما تا زمانی که خواننده آثار او را به پایان می‌رساند، متوجه عمق بسیار شدید داستان او می‌شود. تاتسوکی هنگام بحث درباره روند خلاقیت خود با همکارش سامورا هیرواکی، نویسنده Blade of The Immortalin در یک مصاحبه مشترک در JUMP+، به همین اندازه اعتراف کرد.

با توجه به موفقیتی که تاکنون داشته، «مرد اره‌ای برقی» به راحتی قابل نقل‌ترین اثر تاتسوکی است و قسمت اول یازده جلدی آن مملو از نقل قول‌های خارق‌العاده می‌باشد. پس اگر می‌خواهید با بهترین دیالوگ مانگا مرد اره برقی آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین نقل قول های مانگا مرد اره برقی بپردازیم.

“من تو را به خفن‌ترین خفن‌ترین‌ها تبدیل خواهم کرد”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

هر داستان شونن شایستگی یک آرک آموزشی را دارد و مرد اره برقی نیز تفاوتی ندارد. پس از اتفاقات با مرد کاتانا، به دنجی و پاور گفته می‌شود تا زیر نظر قوی‌ترین شکارچی شیطان در تمام امنیت عمومی، کیشیبه، تمرین کنند. کیشیبه، یک مرد میانسال الکلی که شباهت زیادی به یک هنرپیشه معروف دانمارکی دارد، تا حدی رک و پوست کنده است و آدمی نیست که بتوان با او شوخی‌های زیادی کرد.

آموزش او به هیبرید و شیطان وحشیانه‌ترین شکل آموزشی است که می‌توان دریافت کرد. این اوست که این ایده را به دنجی القا می‌کند که بیشتر خارج از چارچوب فکر کند و همیشه به عقل تکیه نکند. اما چیزی که او واقعاً در آن موفق می‌شود این است که دنجی را به سرسخت‌ترین شکارچی شیطان تا کنون تبدیل کند.

“همه شیاطین با یک نام به دنیا آمده‌اند”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

گاهی اوقات برای داستانی به گستردگی مرد اره برقی، کمی دیالوگ (بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ) توضیحی لازم است و هیچ شخصیتی بهتر از خود ماکیما برای نمایش دادن این موضوع وجود ندارد. قدرت شیاطین در قلمرو CSM در بهترین حالت در مقایسه با نفرین‌ها/شرورهای جوجوتسو کایسن اساسی است، با این حال همه آنها بزرگترین ترس‌های بشریت را نشان می‌دهند: “هر چه بیشتر از این نام ترسیده شود، همانقدر آن شیطان قدرتمندتر است.”

خیار دریایی و شیاطین گوجه‌فرنگی احتمالاً در سمت ضعیف‌تر قرار دارند، در حالی که سلاح‌های Leatherface، Jason Voorhees یا Freddy Krueger بیشترین ترس را ایجاد می‌کنند، همانطور که این مانگا با قهرمان همنام خود نشان داده است.

“من عاشق آدم‌های بدم!”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

“چون وقتی من آنها را می‌کشم هیچ کس شکایت نمی‌کند!” دنجی به خاطر خرد کردن کلمات معروف نیست، و عدم درایت او در برخورد با دشمن گاهی اوقات می‌تواند بسیار خنده دار باشد. حضور این دیالوگ دنجی در فهرست بهترین دیالوگ های مانگا Chainsaw Man یک اولویت برای ما بود.

دنجی تعریف شخصیتی است که قبل از اینکه فکر کند حرف می‌زند و قبل از اینکه حرف بزند عمل می‌کند، بنابراین مناسب است که اینجور افراد تنها شخصیتی باشند که در هر جایی که مناسب می‌دانند به بهترین شکل ممکن حرف‌های خنه‌دار و یا جالب بزنند.

“داشتن اعتیاد عالی است”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

هرکسی یک اعتیاد دارد، چه چیزی کوچک و بی ضرر باشد و چه چیزی آسیب زاتر. با این حال، همه آنها یک چیز مشترک دارند: آنها یک فرار موقت ارائه می‌دهند. در انیمانگا، هیچ کمبودی برای شخصیت‌های سیگاری وجود ندارد و مرد اره برقی نیز تفاوتی ندارد. در زندگی خطرناک خود، آنها گاهی به چیزی نیاز دارند که استرس شغلشان را از بین ببرد.

وقتی بخشی از حرفهای هستید که تقریباً 30 درصد اعضای آن زنده می‌مانند، به راحتی می‌توان افراد را به خاطر افراط در بدکاری برای کاهش ترس و استرس بخشید. با این حال، هیمنو ممکن است کمی متفاوت باشد زیرا او به راحتی یک بسته در روز سیگار می‌کشد و همیشه مست است. او هر جا که می‌تواند زیاده روی می‌کند و این همیشه یک زندگی ایده آل نیست. پس از دیدن مرگ بسیاری از دوستانش، جای تعجب است که او هنوز مانند کیشیبه نشده است.

“دنجی اینجارو نگاه کن و داستانشو تعریف کن!”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

نمی‌توان انکار کرد که شیطان خون، “قدرت”، راهی با کلمات دارد. او همیشه با زدن یک «تیس» در هر جمله‌ای که به زبان می‌آورد، موفق می‌شود «باوقارتر» از آنچه واقعا هستند به نظر برسد. قدرت واقعاً مظهر کسی است که کلمات را به طور تصادفی انتخاب می‌کند تا خود را باهوش‌تر جلوه دهد.

با این حال، نحوه بیان حرف‌هایش او را بیشتر شبیه یک بازیکن آماتور Dungeons & Dragons می‌کند، و خوانندگان آن را به هیچ وجه نمی‌خواهند. او به راحتی یکی از بهترین شخصیت‌هایی است که در مانگا به نمایش گذاشته می‌شود، و در بسیاری از مواقع حضور او در داستان بسیار مهم است.

“دشمنان فقط دشمن هستند…ما فقط از آنها استفاده می‌کنیم”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی

اگر فهرستی از غم انگیزترین شخصیت‌های مانگا و انیمه Chainsaw Man وجود داشت، قطعا آکی هایاکاوا در صدر لیست قرار می‌گرفت. با این حال، او همچنین تنها شخصیت سریال است که از ابتدا تا انتها دارای یک آرک شخصی بسیار کشیده شده است.

از زمان معرفی خود، آکی در حال از بین بردن تهدیدی بود که جهان را آزار می‌دهد. به هر حال، این خود شیطان تفنگ بود که تمام خانواده او را به ضرب گلوله کشت. ماموریت او جمع آوری تمام تکه‌های گوشت تفنگ به منظور از بین بردن آن بوده است. اما در طول راه، او یاد گرفت که حتی به قیمت انتقام خود از یک جفت شیطان مراقبت کند، و این طنز اضافه را که “قصد دوستی با یکی از آنها را ندارد” طنین انداز‌تر کرد.

“شیاطین از شکارچیان دیوانه می‌ترسند”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی, بهترین دیالوگ های مانگا Chainsaw Man

هیمنو پس از دیدن دنجی در حال عمل، جمله قدیمی کیشیبه در مورد شکارچیان شیطان را از استاد مست خود به یاد می‌آورد که نشان می‌دهد چگونه احمق‌های غیرقابل پیش بینی و غیرمنطقی بیشتر از همه شیاطین را می‌ترسانند و بزرگ‌ترین تهدید برای آنها هستند.

این حتی بعداً در درگیری بین شیطان عروسک، بابانوئل، زمانی که آنها نمی‌توانند ذهن یک دنجی کشته شده را در بحبوحه نبرد داغ خود درک کنند، صادق است. کاملا غیرمنطقی می‌باشد که سعی کنید چیزهای غیرمنطقی را درک کنید و دنجی قطعا یکی ار این چیزهای غیر منطقی است.

“همه به دنبال قلب اره برقی من هستند!”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی, بهترین نقل قول های مانگا مرد اره برقی

دنجی معمولاً شخصیتی نیست که در مورد هر چیزی که در اطرافش اتفاق می‌افتد چیزی به این عمیقی بگوید. با این حال، گهگاه نشان داده می‌شود که او به اندازه کافی باهوش است که می‌تواند ظریف‌ترین سرنخ‌ها را از وضعیت حاضر بگیرد و درباره آن اظهار نظر کند.

این بیشتر در آرک دختر بمب ثابت می‌شود، جایی که او به راحتی درگیر Reze، دختر تاثیرپذیر دیگری است که وارد زندگی او می‌شود. وقتی مشخص می‌شود که او یک مامور خارجی می‌باشد که برای ادعای قلب مرد اره برقی گماشته شده است، این در نهایت قلب او را می‌شکند. بیشتر با توجه به این که او متوجه می‌شود که هر زنی که ملاقات کرده است سعی کرده او را در یک نقطه بکشد و وقتی متوجه می‌شود هیچ کس عشق او را نمی‌خواهد قلبش بیشتر شکسته می‌شود.

“بدی‌های واقعا ضروری همیشه … توسط دولت کنترل می‌شوند”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی, بهترین دیالوگ مانگا مرد اره برقی

ماکیما پس از رساندن چشمان یکی از عزیزان یک گروه یاکوزا، سخنی به زبان نمی‌آورد. تصادفی نیست که از بین همه شخصیت‌هایی که خود را به معنای کامل توصیف می‌کنند، ماکیما جز خاص‌ترین آنها باشد. این راه قبل از اینکه او در نهایت نشان داده شود که شیطان کنترل است تنظیم می‌شود، و با این حال اقدامات او از قبل هنوز نشان می‌دهد که او مظهر شَر ضروری است.

قراردادهای مختلف او با قدرت‌های مختلف در سراسر ژاپن باعث شده است که او به زن نهایی در کنترل تبدیل شود. او فقط می‌تواند کسانی را کنترل کند که معتقد است “زیر” او هستند، بنابراین این می‌تواند تفسیر شود که تنها کسی که او هرگز نمی‌تواند واقعاً کنترل کند، خود مرد اره برقی بود.

“آیا هنوز هم فیلم‌های مزخرف وجود خواهند داشت؟”

بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی
بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی, بهترین نقل قول های مانگا Chainsaw Man

تقابل نهایی بین قهرمان و آنتاگونیست این مانگا آنقدر در مورد برخورد مشت‌ها نیست، بلکه برخورد باورهای آنها می‌باشد. هنگامی که اهداف واقعی ماکیما در آرک شیطان کنترل آشکار می‌شود، مشخص می‌شود که او چگونه می‌خواهد از طریق هر وسیله‌ای که لازم باشد به آنها دست یابد. این دیالوگ یکی از بهترین نقل قول های مانگا Chainsaw Man است.

داستان دنجی در مورد رشد راکد است، او به هیچ وجه از نظر فکری به بلوغ نمی‌رسد، اما به درک دنیای اطرافش می‌رسد. بنابراین وقتی او در مورد هدف واقعی ماکیما برای حذف عاملیت همه به خاطر صلح سؤالی را مطرح می‌کند، به شخصی‌ترین شکلی که می‌تواند این سوال را می‌پرسد. این تأیید اوست که معتقد است شادی را تنها زمانی می‌توان واقعاً قدردانی کرد که رنج یا در این مورد فیلم‌های وحشتناک وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های مانگا مرد اره برقی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *