مانگا جدید خالق مانگا بلیچ مشخص شد ؛ جدیدترین اثر تیته کوبو

به تازگی مانگا جدید خالق مانگا بلیچ مشخص شد. در ادامه این مطلب به جدیدترین اثر تیته کوبو خالق مانگا محبوب بلیچ خواهیم پرداخت.

با بازگشت Bleach به صفحه تلویزیون در قالب The Thousand-Year Blood War، خالق بلیچ، Tite Kubo نیز برای برخی مصاحبه ها حاضر شده است، و حداقل در یکی از آنها، او فاش کرده است که هنوز روی مانگاهای جدید کار می کند.

مانگا جدید خالق مانگا بلیچ

تیته کوبو در کنار صداپیشه ژاپنی ایچیگو، ماساکازو موریتا، برای وب سایت رسمی بلیچ ژاپن مصاحبه ای را انجام داد. این همان مصاحبه ای است که در آن کوبو فاش کرد که قسمت 2 جنگ خونی هزار ساله شامل صحنه مبارزه جدیدی است که در مانگا نیست.

با این حال، از آن زمان، این مصاحبه توسط Viz Media، شرکتی که مسئول بومی سازی Bleach در ایالات متحده می‌باشد، به انگلیسی ترجمه شده است، و معلوم شد که این صحنه مبارزه اصلی جدید تنها اطلاعات جالبی نیست که او در مصاحبه آورده است. یکی از موضوعاتی که کوبو در مورد آن بحث می کند، زندگی پس از نوشتن یک مجموعه مانگای هفتگی مانند بلیچ است، و اینکه چگونه او اکنون به طور متفاوتی کار خود را انجام میدهد.

مانگا جدید خالق مانگا بلیچ
جدیدترین اثر تیته کوبو خالق مانگا محبوب بلیچ

جدیدترین اثر تیته کوبو خالق مانگا محبوب بلیچ

در این مصاحبه از کوبو در مورد روال کاری معمولش سوال می شود. او پاسخ می‌دهد:

زمانی که روی یک سریال هفتگی کار می‌کردم، با کشیدن سه صفحه اول شروع می‌کردم و بعد می‌ذاشتم یک روز بماند. از زمانی که سریال هفتگی را تمام کردم، حدود پنج صفحه می‌کشم تا داستان را جلو ببرم. من فقط زندگی عادی خود را دارم و وقتی چیزی به ذهنم می رسد نقاشی می کشم.”

کوبو همچنین وان شات سالگرد Bleach را در آگوست 2021 منتشر کرد، که بسیاری از طرفداران معتقدند شروع یک آرک جدید “Hell” است که در نهایت به عنوان یک سری دنباله ادامه خواهد یافت. در حالی که کوبو قطعاً به طور ضمنی اشاره کرد که او به طور فعال روی نوعی مانگا کار می‌کند، دقیقاً چیزی که روی آن کار می‌کند مشخص نشده است. این می تواند بیشتر BURN THE WITCH یا آرک جدید از بلیچ یا حتی چیزی کاملاً جدید باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *