بازگشت سری مانگا Hunter X Hunter تایید شد!

به تازگی بازگشت سری مانگا Hunter X Hunter تایید شد. در ادامه این مطلب به جزئیات دلیل وقفه این مانگا و بازگشت آن خواهیم پرداخت.

چند ماه پیش، یوشیهیرو توگاشی، خالق Hunter x Hunter، پس از چند ماه وقفه به توییتر بازگشت و اعلام کرد که سریال محبوبش واقعاً باز خواهد گشت و یک چپتر جدید در حال حاضر تمام شده است. با این حال، با گذشت زمان بدون به‌روزرسانی‌های بیشتر، به نظر می‌رسد که این سری ممکن است با سرعتی که طرفداران فکر می‌کردند بازنگردد.

بازگشت سری مانگا Hunter X Hunter

توگاشی در 9 مارس، برای اولین بار در سه ماه گذشته، در توییتر پستی منتشر کرد و نگاهی به اعداد موجود در صفحات چپتر #401، که اولین چپتر بعد از وقفه Hunter x Hunter است، به اشتراک گذاشت. توگاشی نوشت:

“تکمیل شماره 401. اگرچه سیستم تولید ثابت نیست، خوشحالم که زمان کار پشت میز من کم کم افزایش یافته است.”

مانگاکا تصویر را با یک پیام کوتاه همراه کرد که تأیید می کند چپتر به پایان رسیده است، حتی اگر هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده باشد. توگاشی افزود که هنوز «برنامه تولید» خاصی تعریف نشده است، اما خوشحال می باشد که می تواند کم کم زمان صرف شده در میز کار خود را افزایش دهد. با این حال، از آن زمان نویسنده هیچ توییت جدیدی منتشر نکرده است و هیچ خبر دیگری وجود ندارد.

بازگشت سری مانگا Hunter X Hunter
دلیل وقفه مانگا Hunter X Hunter

دلیل وقفه مانگا Hunter X Hunter

طرفداران Hunter x Hunter به خوبی از مشکلات سلامتی توگاشی آگاه هستند. مشکلات جدی پشت او مانع از ایستادن یا نشستن طولانی مدت نویسنده یو یو هاکوشو و شکارچی x شکارچی می شود که به وضوح بر بهره وری او تأثیر گذاشته است. وقفه‌های Hunter x Hunter به طور کلی بسیار طولانی هستند و طرفدران همیشه منتظر یک چپتر جدید می باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *