تریلر جدید انیمه The Faraway Paladin منتشر شد

به تازگی تریلر جدید انیمه The Faraway Paladin منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا بتوانید تیزر این انیمه را مشاهده کنید.

The Faraway Paladin از تریلر جدیدی برای فصل دوم خود با نام The Lord of Rust Mountain رونمایی کرد. ویدیوی تبلیغاتی کوتاه به طرفداران نگاهی اجمالی به داستان داد. ارباب کوه رست شاهد بازگشت ویلیام جی. مریبلود و گروه رنگارنگ متحدانش، همراه با معرفی شخصیت خای جدید با ورود گروه کوتوله پناهندگان به شهرک تورچ پورت است.

تریلر جدید انیمه The Faraway Paladin

The Faraway Paladin بر اساس سری رمان Overlap با همین نام، داستان ویلیام جی. مریبلود را دنبال می کند که در دنیایی جدید متولد می شود و توسط سه قهرمان مرده، مری، بلاد و گاس پذیرفته می شود. با این حال، پس از سوگند خوردن به الهه شعله، Gracefeel، او خانه دوران کودکی خود را ترک کرده و برای دور کردن شر و کمک به نیازمندان، تلاشی بی پایان را آغاز می کند.

ویل به طور قابل توجهی توسط دو صداپیشه در فصل دوم آینده به تصویر کشیده می‌شود و بازیگر شویا چیبا صدای ویل را در بزرگسالی ارائه می‌کند. ماکی کاواسه، که در فصل قبل صداپیشگی ویل را بر عهده داشت، نیز نقش خود را برای صحنه‌هایی که نسخه جوان‌تر پالادین را به تصویر می‌کشد، بازی می‌کند.

تعدادی از بازیگران بازگشته به طور مشابه برای The Lord of Rust Mountain بازخواهند گشت، مانند Ayumu Murase، Eri Suzuki و Koji Yusa که به ترتیب نقش‌های Menel، Robina Goodfellow و Tonio را بازی کردند. بازیگر Go Shinomiya علاوه بر این اولین سریال خود را در نقش Vindalfr، شاهزاده کوتوله و مالک ویل خواهد داشت. صداپیشه کنیچیرو ماتسودا به او ملحق خواهد شد که رهبر پناهندگان کوتوله، Gelrays را به تصویر می کشد.

تریلر جدید انیمه The Faraway Paladin
تیزر جدید انیمه The Faraway Paladin

تیزر جدید انیمه The Faraway Paladin

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *