داستان و ریشه Insomnia، شرور DC چیست؟ ؛ گذشته Insomnia

داستان و ریشه Insomnia شرور DC در شماره 4 مجله هفته گذشته فاش شد که جنجال بسیاری را به وجود آورده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

خاستگاه مخفی بی‌خوابی، شرور پشت ترورهای دی سی چیست؟ در شماره 4 این هفته، مشخص شد که رویدادی که Insomnia را به یک شرور تبدیل کرد، پشت برنامه او برای Knight Terrors و انتقام گرفتن از ابرقهرمانان دی سی، در واقعیت چه بوده است.

داستان و ریشه Insomnia شرور DC

در جنگی که Insomnia شرور بر سر ابرقهرمانان زمین به راه انداخته است، کل دنیای دی سی تبدیل به بازیچه شده است، و در شوالیه ترورهای شماره 4 این هفته (نویسنده جاشوا ویلیامسون، هنرمندان جوزپه کامونکولی، استفانو نسی و کاسپار وینجگارد، رنگ نویسان فرانک مارتین و کاسپار وینجگارد). و تروی پیتری (Troy Peteri)، در نهایت متوجه می‌شویم کینه اینسومنیا از ابرقهرمانان دی‌سی چیست، و همچنین منشأ مخفی او برای انتقامی که او از لیگ عدالت و همه نوع آن می‌خواهد چیست.

بیشتر بخوانید:

برنامه های جدید دیزنی و مارول در سال 2023

داستان و ریشه Insomnia شرور DC
گذشته Insomnia

خاستگاه Insomnia شرور DC

داستان و ریشه Insomnia شرور DC
منشا کینه Insomnia

Insomnia در حقیقت کریستوفر لوکاس نام دارد و زمانی خانواده‌ای دوست داشتنی داشته است. لوکاس در جریان رویدادهای Dark Nights: Metal متقاطع به خانه نزد خانواده‌اش آمد، جایی که لیگ عدالت باید با تیمی از بتمن‌های شیطانی از جهان‌های دیگر به رهبری بتمن که می‌خندد می‌جنگید و لوکاس مطمئن بود که لیگ از او و خانواده‌اش محافظت خواهد کرد.

با این حال، در عوض، خانه آن‌ها توسط یکی از نبردهای لیگ ویران شد، و لوکاس از آسیب دیدن خانواده دوست داشتنی‌اش در مقابل چشمانش به جنون رسید، دیوانه شد، لیگ عدالت را لعنت و آن‌ها را به خاطر رساندن خطر به زمین سرزنش کرد.

بنابراین او شخصیت فوق‌العاده رویایی خودش را کشت تا بدترین کابوس ابرقهرمانان را در خیابان‌ها به وجود بیاوورد.

گذشته شخصیت بی خوابی شرور DC

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص داستان و ریشه Insomnia شرور DC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *