تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن وان پیس منتشر شد ؛ حضور صداپیشگان اصلی انیمه

به تازگی تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن وان پیس منتشر شد. صداپیشگان اصلی انیمه وان پیس نیز برای تیم دوبله این لایو اکشن حضور دارند.

اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از مانگای در حال اجرا One Piece اثر Eiichiro Oda یکی از موردانتظارترین رویدادهای سال است و انتشار آخرین تریلر دوبله ژاپنی دارای چند صدای آشنا است. با نزدیک شدن به اولین نمایش آگوست One Piece، هیجان و انتظارات مخاطبان همچنان در مورد سرنوشت ساز بودن سریال نتفلیکس برای مانگا و انیمه Oda ادامه دارد.

تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن وان پیس

این که آیا پلتفرم استریم چند ترفند در خود دارد تا طرفداران را آرام کند، هنوز مشخص نیست، اما حساب رسمی نتفلیکس ژاپن با انتشار یک نسخه کاملاً جدید از تریلر که توسط تیم اصلی انیمه به ژاپنی دوبله شده است، بینندگان را شگفت زده کرده است.

در اوایل جولای 2023، نتفلیکس برای اولین بار اعلام کرد که بازیگرانی که صداپیشگی دزدان دریایی کلاه حصیری در انیمیشن One Piece را بر عهده داشتند، همگی نقش خود را در نسخه ژاپنی زبان این اقتباس لایو اکشن بازی خواهند کرد. در این تریلر، طرفداران نگاهی به این داشتند، همانطور که مایومی تاناکا (لوفی)، کازویا ناکای (زورو)، آکمی اوکامورا (نامی)، کاپی یاماگوچی (Usopp) و هیرواکی هیراتا (سانجی) صداپیشگی این لایو اکشن ارائه می‌کنند.

تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن وان پیس
تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن One Piece

تریلر دوبله ژاپنی لایو اکشن One Piece

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *