تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live + تاریخ انتشار و داستان

به تازگی تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live منتشر شد. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید تا به جزئیات بیشتر این انیمه نیز بپردازیم.

کانال رسمی یوتیوب فرنچایز Bandai Namco Entertainment، The IDOLM@STER، پخش ویدیوی تریلر جدیدی از The IDOLM@STER Million Live را آغاز کرد. این انیمیشن در حال حاضر در ژاپن در حال پخش در تئاترها است.

داستان انیمه The IDOLM@STER Million Live

تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live
داستان انیمه The IDOLM@STER Million Live

جنتا ناکامورا در نقش تهیه کننده برای 765 Production بازی می کند. کنجی آکابان که در سال 2011 در سریال انیمه The IDOLM@STER نقش تهیه کننده 765 Production را بازی کرد، به عنوان تهیه کننده اصلی بازگشت. Houchu Ohtsuka همچنین از انیمه 2011 در نقش Junjirō Takagi، رئیس 765 Production بازگشته است.

جوری تاکیتا از بازی ها و انیمه 2011 به عنوان دستیار تولید کهنه کار کوتوری اوتوناشی بازگشته است، در حالی که چیکا آنزای از بازی The IDOLM@STER Million Live به عنوان دستیار تولید مبتدی میساکی آئوبا بازمی گردد. این انیمه از مراحل اولیه تئاتر Mirai Kasuga و سایر Idol ها را دنبال خواهد کرد.

تاریخ انتشار انیمه The IDOLM@STER Million Live

تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live
تاریخ انتشار انیمه The IDOLM@STER Million Live

این انیمه تلویزیونی دوشنبه این تریلر را منتشر کرد که پیش نمایش قسمت سوم و پایانی اکران پیشاپیش انیمه می‌باشد که در 29 سپتامبر اکران خواهد شد. تریلر همچنین دارای آهنگ فرانچایز “Welcome” است. این مجموعه انیمه در سه نمایش سه هفته ای در سینماها پخش می شود. قسمت اول اکران تئاتر از 18 اوت تا 7 سپتامبر پخش شد. قسمت دوم از 8 سپتامبر تا 28 سپتامبر و قسمت پایانی از 29 سپتامبر تا 19 اکتبر پخش خواهد شد.

این انیمه سپس اولین نمایش تلویزیونی خود را در تلویزیون توکیو و پنج شرکت وابسته دیگر در روز یکشنبه، 8 اکتبر، ساعت 10:00 صبح (7 اکتبر ساعت 21:00 به وقت EDT)، در BS11 در 9 اکتبر، در BS NTV در 12 اکتبر، و در AT-X در تاریخ 13 اکتبر پخش می‌کند.

تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live

کلام آخر

تریلر انیمه The IDOLM@STER Million Live

Namco Bandai Games نسخه اصلی The IDOLM@STER Million Live را منتشر کرد. این بازی در سال 2013 به عنوان یک اسپین آف از سری بازی های اصلی The IDOLM@STER منتشر شد. این بازی در ابتدا دارای 765 شخصیت حرفه ای سری اصلی و همچنین 37 شخصیت جدید بود. این بازی به بازیکنان این امکان را می داد که شرکت تولید خوانندگان خود را مدیریت کنند و مهارت های آنها را افزایش دهند.

اخبار مرتبط


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *