فصل دوم لایو اکشن وان پیس آماده ساخت است + تاریخ انتشار

به تازگی مشخص شد که فصل دوم لایو اکشن وان پیس آماده ساخت است. در ادامه این مطلب به جزئیات این خبر جدید و تاریخ انتشار آن می‌پردازیم.

طرفداران One Piece می توانند از دانستن اینکه تهیه کنندگان به طور جدی برای ادامه سریال در نتفلیکس تلاش می کنند خوشحال شوند، زیرا آنها به تازگی تایید کردند که فیلمنامه های فصل 2 آماده هستند و منتظرند تا چراغ سبز نشان داده شود. با موفقیت ناگهانی One Piece در نتفلیکس، تهیه‌کنندگان سریال با تایید کامل شدن فیلمنامه‌های فصل 2، از شتاب خود دست نمی‌کشند.

بیشتر بخوانید: نقد سریال لایو اکشن وان پیس ؛ بهترین اقتباس تاریخ سینما

فصل دوم لایو اکشن وان پیس

مارتی ادلشتاین، مدیرعامل استودیو فردا، این به‌روزرسانی را با Variety به اشتراک گذاشت و آنها حتی تا آنجا پیش رفتند که تاریخ انتشار آزمایشی را اعلام کردند. واضح است که نتفلیکس هنوز برنامه را با اعلامیه رسمی تمدید نکرده است، اما بک کلمنتز، رئیس استودیو فردا، پروژه فصل 2 را می‌تواند یک سال پس از مجوز تولید، منتشر کند. او تاکید کرد: “واقع بینانه، امیدوارم یک سال دیگر، اگر خیلی سریع حرکت کنیم، و این یک احتمال است.” بین یک سال تا 18 ماه، می‌توانیم برای پخش آماده باشیم.»

فصل دوم لایو اکشن وان پیس
فصل دوم لایو اکشن One Piece

فصل دوم لایو اکشن One Piece

ادلشتاین گفت یکی از راه‌هایی که One Piece می‌تواند انتشار فصل 2 را توجیه کند، افزایش بیننده است، به‌ویژه از سوی مخاطبان خارج از طرفداران مانگا و انیمه. در هر صورت، او فکر می‌کند که نتفلیکس در حال حاضر به تدارکات قسمت‌ها فکر می‌کند، و می‌گوید:

“من فکر می‌کنم [نتفلیکس] به موقعیت‌های مختلف درباره چند قسمت می‌پردازد، آیا آنها را از هم جدا می‌کنند؟ من گمان می‌کنم در هفته تا دو هفته آینده از آنها خبری خواهیم داشت. به نظر می‌رسد انگیزه بزرگی برای ادامه این روند و ارائه یک استراتژی بلندمدت وجود دارد. بنابراین ما فقط منتظر آن هستیم. ”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *