حل شدن بزرگترین حفره‌های داستانی در Boruto: Two Blue Vortex

به تازگی حل شدن بزرگترین حفره‌های داستانی در Boruto: Two Blue Vortex توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

چپترهای اولیه Boruto: Two Blue Vortex با یکی از مهم‌ترین پیچش‌های داستانی این سری شروع می‌شود، که منجر به حل شدن یک حفره داستانی بزرگ می‌شود. در چپتر 79 قبل از پرش زمان مانگا، رنجش و ناامیدی کاواکی از وضعیتش به عنوان برادر خوانده بوروتو در یک آرزوی ناخواسته به اوج خود رسید و قدرت همه‌توانی ایدا باعث بازنویسی واقعیت شد.

در این واقعیت جدید، بوروتو و کاواکی اساساً نقش‌هایشان را عوض کرده‌اند. اکنون کاواکی پسر محبوب ناروتو و بوروتو خائن دهکده است. این تغییر برای همه به جز شخصیت هایی که ظاهراً از تأثیرات Omnipotence مصون هستند اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: شخصیت های ناروتو که ساسکه را می توانند شکست دهند

حل شدن بزرگترین حفره‌های داستانی در Boruto: Two Blue Vortex

افتتاحیه Boruto: Two Blue Vortex تلاش می‌کند تا پیامدهای تحول عظیم اخیر را در جهان بوروتو توضیح دهد. سارادا به عنوان یکی از معدود شخصیت‌هایی که تحت تأثیر Omnipotence قرار نگرفته، بی‌گناهی بوروتو را باور کرده است.

او از بوروتو جلوی هوکاگه هشتم، شیکامارو، دفاع می‌کند، چیزی که خوانندگان باید آن را بیهوده تشخیص دهند، با توجه به اینکه اثرات Omnipotence برای سه سال است که وجود دارد. با این حال، خود مانگا مشخص می‌کند که چگونه Omnipotence دقیقاً برای بازنویسی واقعیت بوروتو کار کرده است و توضیح می‌دهد که چرا برخی از شخصیت‌ها مانند سارادا می‌توانند واقعیت قبلی را به خاطر بسپارند.

حل شدن بزرگترین حفره‌های داستانی در Boruto: Two Blue Vortex
حل شدن رازهای مهم داستان بوروتو در Boruto: Two Blue Vortex

حل شدن رازهای مهم داستان بوروتو در Boruto: Two Blue Vortex

در ساده ترین حالت، توضیح Omnipotence این بوده که این تغییر آنی نبوده است. واقعیت جدید و خاطرات کاراکترها زمان زیادی برد تا تأثیر خود را بگذارد. سارادا توضیح می‌دهد که در ابتدا، مردم می‌دانستند که واقعیت جدید کاملاً درست نیست و حداقل به طور ناخودآگاه از آن آگاه بودند که همه چیز باید متفاوت باشد. با این حال، در طول این سه سال، شخصیت ها واقعیت قدیمی را فراموش کردند و نقص‌ها و ناسازگاری‌های طولانی مدت را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *