آیا پرش زمانی بوروتو بهتر از ناروتو است؟

ما در این مطلب قصد داریم به بررسی پرش زمانی بوروتو و ناروتو بپردازیم و به سوال آیا پرش زمانی بوروتو بهتر از ناروتو است؟ پاسخ خواهیم داد.

پرش زمانی اغلب یک رویداد مهم در یک انیمه شونن است، به خصوص زمانی که این رویداد شامل آموزش باشد. با این کار، فرصت‌های جدیدی باز می‌شود و شخصیت‌ها می‌توانند بخش‌های جدیدی از جهان خود را کشف کنند و با دشمنان قدرتمندتر مبارزه کنند. همانطور که ما در انیمه ناروتو دیدیم، شخصیت‌های مانند ساسکه که به راحتی توسط دیگر شخصیت‌ها شکست می‌خورد، اکنون بسیار قدرتمندتر شده بود.

برای برخی از انیمه ها، تغییرات میان شخصیت‌ها آنقدر زیاد می‌شود که داستان تقریباً شبیه یک سری جدید است. این اتفاق در قسمت دوم ناروتو افتاد یا حداقل باید می‌شد. شروع Naruto: Shippuden قرار بود آغازی باشد که شخصیت اصلی خود یک نینجا بهتر از همیشه است، اما او شروعی نسبتا کند داشت. دو سال آموزش او زیاد نبود و برای جبران آن نیاز به تمرینات اضافی داشت.

بررسی پرش زمانی بوروتو و ناروتو

پرش های زمانی ممکن است معدود جاهایی باشد که بوروتو از جانشین خود پیشی گرفته است. با توجه به آنچه تاکنون نشان داده شده است، سه سال تمرین بوروتو دور از دهکده بیشتر از تمرینات ناروتو برای او مفید بوده است. علاوه بر این، سرعت روایت داستان بسیار سریع‌تر بوده، زیرا به قهرمان‌هایش در یک دوره کوتاه‌تر کارهای بیشتری انجام می‌دهند. این سری دنباله بر Boruto، با عنوان فرعی Two Blue Vortex، ممکن است شروعی بهتر از شیپودن داشته باشد.

بررسی پرش زمانی بوروتو و ناروتو

بررسی پرش زمانی Boruto و Naruto

دو نوع پرش زمانی در انیمه شونن وجود دارد. یکی جایی است که قهرمانان داستان یک شرور قدرتمند را شکست داده اند و یک دوره طولانی صلح را تجربه می کنند. آنها ممکن است به تمرینات خود ادامه دهند، اما این بیشتر در مورد حفظ برتری خود یا اصلاح هنر خود است تا آماده شدن برای شرور بزرگ بعدی.

نوع دیگری از پرش زمانی، باعث می‌شود که قهرمانان آن برای شکست دشمنی که در راه است، آموزشی طولانی‌تری ببینند. در طول این جلسات آموزشی، آنها به طور تصاعدی قوی تر می شوند و مهارت های جدیدی به دست می آورند. این نوع پرش زمانی ویژگی است که بسیاری از انیمه های مشابه ناروتو نیز دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *