جدیدترین تریلر انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد

انیمه «Kaiju No. 8»، یکی از مهم‌ترین انیمه‌های هیولا محور سال آینده است. چندی پیش، بلاخره پس از مدت‌ها انتظار، جدیدترین تریلر انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد.

پس از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری، بالاخره به لطف مراسم کامیک‌کان نیویورک، تریلر Kaiju No. 8 که یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین انیمه‌های سال 2024 منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2023 [+ معرفی انیمه های جدید]

جدیدترین تریلر انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد

انیمه «کایجو شماره 8»، برگرفته از مانگای محبوب «نائویا ماتسوموتو» است و تاریخ انتشار آن نیز به لطف این رویداد مشخص شد که قطعاً طرفدارانش را شوق‌زده خواهد کرد. استودیوهای «Production IG» و «Studio Khara» در زمینه طراحی‌ها و آثار هنری این انیمه همکاری می‌کنند. شبکه «Crunchyroll» مجوز انتشار سریال را برای پخش در خارج از آسیا دریافت کرده است.

 داستان انیمه Kaiju No. 8

داستان «کایجو شماره 8»، حول محور یک مرد به نام «کافکا هیبینو» روایت می‌شود. او همواره آرزو داشته تا به عنوان عضوی از نیروهای ویژه کشور ژاپن با تهدیدات و حملات کایجوهای غول‌پیکر مقابله کند. این کایجوها، سال‌هاست که نابود نشده‌اند و کابوسی برای مردم ژاپن به حساب می‌آیند. قهرمان داستان، وظیفه خود را در کمک به هموطنانش می‌داند. اما زمانی که خود وی به یکی از این کایجوها تبدیل می‌شود، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند و با وقایعی غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شود.

تاریخ انتشار انیمه کایجو شماره 8

در تاریخ 4 آگوست 2022 (25 مرداد 1401)، اعلام شد که این مانگا به صورت یک انیمه اقتباسی منتشر می‌شود. پس از آن مشخص شد که این اقتباس به صورت یک مجموعه تلویزیونی خواهد بود که قرار است در آوریل 2024 (فروردین/اردیبهشت 1402) به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *