زندگینامه دکتر میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی + عاشقانه‌های آن‌ها

اخیرا عکس لو رفته از همسر پیمان قاسم خانی با نام میترا ابراهیمی جنجالی را در فضای مجازی به پا کرده است و عاشقانه‌های آن‌ها مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

همسر پیمان قاسم خانی با نام میترا ابراهیمی کیست؟

ازدواج پیمان قاسم خانی با همسر دومش حاشیه های بسیاری را برای او ساخت و تا مدت ها سر زبان تمامی رسانه ها بوده‌اند. اخیرا تصاویری از عاشقانه های پیمان قاسمی در اینستگرام توسط همسر جدیدش منتر شد که کاربران فضای مجازی را شوکه کرد.

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۹، دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. ابراهیمی بعد از پایان تحصیلاتش در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ، اکنون چند سالی است که در زمینه روانشناسی مشغول است.

مستند کامی به کارگردانی میترا ابراهیمی و تهیه‌کنندگی پیمان قاسم خانی است. تدوین این مستند برعهده مستانه مهاجر و آهنگسازی آن را پریا قاسم خانی بر عهده داشته است. کامی روایتگرِ زندگی کامیار شاپور فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ای از مردی که می‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

در ادامه تصویر همسر دوم پیمان قاسم خانی را مشاهده خواهید کرد:

تصاویر عاشقانه پیمان قاسم خانی با همسر جدیدش
تصاویر عاشقانه پیمان قاسم خانی با همسر جدیدش

این خانوم دکتر روانشناس بوده که هیچ علاقه ای به میکاپ یا عمل های زیبایی ندارد و با چهره مطلوبی که خدادای هستش عکس های خود را در فضای مجازی منتشر میکند.

تصویر دیگری از عاشقانه های پیمان قاسم خانی با همسر جدیدش را مشاهده می‌کنید:

تصاویر عاشقانه پیمان قاسم خانی با همسر جدیدش
بیوگرافی میترا ابراهیمی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *