نخستین تریلر فیلم THE JESTER منتشر شد!

امروز نخستین تریلر فیلم THE JESTER در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا پس از مدت ها سری جدید فیلم جستر اکران خواهد شد.

گویا امروز پیش نمایش اول فیلم THE JESTER منتشر شده که بسیاری از طرفدارن، نظرات مثبتی را با بررسی این تریلر داده‌اند. گویا در نخستین تریلر فیلم THE JESTER دیده شده که یک مجری با لباس رنگارنگ قرار است نقش شرور داستان فیلم باشد.

نخستین تریلر فیلم THE JESTER

The Jester یک فیلم ترسناک جدید از ژانر اپیک پیکچرز است که به درستی ترسناک نام دارد. کارگردانی این فیلم بر عهده کالین کراچوک بوده و توسط او و با همکاری مایکل شفیلد نوشته شده است. حتی با وجود اینکه این فیلم برای تعدادی از فیلمسازان خود چیزی شبیه به یک اولین نمایش را نشان می دهد، در پشت دوربین نیز شجره نامه های ترسناک زیادی را به رخ می کشد. ادواردو سانچز، نویسنده و کارگردان پروژه جادوگر بلر ، به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

داستان The Jester حول محور دو خواهر دور افتاده است که پس از مرگ پدرشان توسط موجودی به نام The Jester تحت تعقیب قرار می گیرند. با فرا رسیدن شب هالووین، موجود بدخواه ساکنان شهر کوچکی را که فیلم در آن جریان دارد عذاب می دهد. اگر شعار «اکنون مرا می‌بینی، حالا می‌میری» نشانه‌ای باشد، آن موجود در کاری که انجام می‌دهد خوب است. کلید شکست دادن هیولا این است که دو خواهر با هم متحد می شوند و در حال کاوش در گذشته تاریک خود هستند.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم THE JESTER ببینید:

حواشی اخیر THE JESTER

نخستین تریلر فیلم THE JESTER

جستر سفری طولانی و جذاب به پرده بزرگ داشته است. سه فیلم کوتاه، که توسط کراچوک و شفیلد نیز نوشته شده بودند (که آندره الیم و گرانت پالمر نیز در فیلم اول حضور داشتند)، قبل از فیلم قرار گرفتند. The Jester در 2016، The Jester: Chapter 2 در 2018، و The Jester: Chapter 3 در 2019. Screen Rant برای اولین تریلر رسمی نسخه بلند The Jester هیجان زده است که به وضوح یک پروژه پرشور برای Krawchuk بوده است.

به نظر می‌رسد The Jester ظاهر و احساس فیلم‌های کوتاهی را که از زمان انتشار اولیه‌شان ده‌ها میلیون بازدیدکننده در یوتیوب داشته‌اند، ادامه دهد. بر خلاف بسیاری دیگر از شرورهای معروف ترسناک، The Jester یک مجری رنگارنگ است که بسیاری از کارهای وحشتناک خود را با استعداد سرگرم کننده انجام می دهد. این یک پیچ و تاب سرگرم کننده در ژانر است که احتمالاً The Jester را برای بسیاری به یک ساعت شبح وار لذت بخش تبدیل می کند.

اخبار مرتبط:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر فیلم THE JESTER چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *