فیلم بیرون آمده از خوانندگی بازیگر فریبا نادری [+ویدئو و عکس قدیمی]

فیلم لو رفته از فریبا نادری هنگام آواز خواندن چندی پیش در ویدئویی که چند وقت پیش از خود منتشر کرده بود با چهره ای کاملاً متفاوت دردسرساز شد.

قبل‌تر عکسی از فریبا نادری بازیگر سینما وتلویزیون منتشر شد که بواسطه قرار گرفتن جلوی علامت مخصوص هیات‌های عزادای در محرم باعث دلخوری برخی از کاربران شده است که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

فاش شدن ویدئوی آوازخوانی فریبا نادری [+فیلم]

فریبا نادری همیشه پر حاشیه بوده و هست. اما اینبار با حرکات موزون خود سعی کرده جلب توجه بیشتری را به سمت خودش داشته باشد. در ادامه فیلم لو رفته جلف بازی فریبا نادری و خوانندگی او را خواهید دید.

فیلم آواز خواندن فریبا نادری
فیلم آواز خواندن فریبا نادری

به گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، فریبا نادری در این ویدئو چهره‌ی عجیبی دارد و فریبا نادری در حال آواز خواندن ، دیده می‌شود. این یکی از آخرین تصاویری است که او در فضای مجازی منتشر کرده است. فیلم آواز خواندن فریبا نادری در این ویدئو در حال همخوانی با یک ترانه است که برای پخش صدای این ویدئو قطع شده است. این ویدئو از فریبا نادری ، باعث شایعات و حواشی زیادی شد.

بیشتر بخوانید:

در فیلم لو رفته از فریبا نادری هنگام آواز خواندن را ببینید:

فیلم لو رفته از فریبا نادری هنگام آواز خواندن

آواز خوانی فریبا نادری
آواز خوانی فریبا نادری

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده و بازتاب گسترده‌ای را هم بهمراه داشته که چهره فوق برنزه فریبا نادری هنگام آواز خواندن را نشان می‌دهد. فریبا نادری چهره فوق برنزه دارد و زیباس و به همین علت طرفداران زیادی دارد. فریبا نادری در ویدئویی که چند وقت پیش از خود منتشر کرده بود با چهره‌ای کاملا متفاوت ظاهر شده بود که با قبل بسیار فرق داشت.

خوانندگی فریبا نادری, آواز خوانی فریبا نادری
خوانندگی فریبا نادری

فریبا نادری در شهر تهران متولد شد، و یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

خوانندگی فریبا نادری

فریبا نادری در حال آواز خواندن, فیلم آواز خواندن فریبا نادری, خوانندگی فریبا نادری, آواز خوانی فریبا نادری
فریبا نادری در حال آواز خواندن

او در مورد همسرش می‌گوید:

در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.

عکس قدیمی از فریبا نادری

در رسانه‌های داخلی عکس قدیمی از فریبا نادری پخش شده که می‌بینیم این بازیگر با تغییر بسیار زیادی مواجه شده که بازتاب گسترده‌ای هم داشته… در ادامه عکس جوان تر بودن فریبا نادری را ببینید:

فریبا نادری در شب آهنگی سکته کرد

در این ویدیو فریبا نادری توسط حامد آهنگی تا مرز سکته رفت و با فحش و ناسزا از عامل ترس خود استقبال کرد! حامد آهنگی این هفته میزبان فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون بود. آهنگی به مانند تمام برنامه ها برای شوخی که با میمهانان اش شوخی می کرد در این قسمت هم با فریبا نادری شوخی های جالبی داشت که شاید جذاب ترین آن ها ترساندن چندباره فریبا نادری بود.

فیلم سکته زدن فریبا نادری در برنامه شب آهنگی

شعر خواندن فریبا نادری

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *