شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی [+جزئیات]

در روزهای اخیر، برخی از خبرگزاری‌های فارسی شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی را منتشر کردند که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی

چند روزی است که برخی از خبرگزاری‌های فارسی مدعی شدند که لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است و حواشی جدیدی را آغاز کردند که در ادامه مطلب به حقایق این شایعه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب شهره قمر درباره همجنسگرایی ترانه علیدوستی

لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است

  • شایعه نوه ثریا قاسمی
شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی
لعیا زنگنه نوه ثریا قاسمی است

پس از اینکه برخی از خبرگزاری‌ها ادعای جدیدی را برای شایعه نوه ثریا قاسمی را در فضای مجازی شرح دادند، اما این اخبار صحت ندارد و لعیا زنگنه و ثریا قاسمی، هیچ نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند. لعیا زنگنه، به علت اینکه ثریا قاسمی او را وارد حرفه‌ی بازیگری کرده است، علاقه‌ی شدیدی به او دارد، اما اینکه او نوه‌ی ثریا قاسمی باشد، یک شایعه و دروغ است.

بیوگرافی لعیا زنگنه

شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی
بیوگرافی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا، ساخته‌ی عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی [+جزئیات]

  1. خدا نکنه لعیا زنگنه کثیف فامیل ثریا قاسمی بیچارهرباشه که با سادکی در سریال در پناه تو از این عفریته دفاع کرد سعید پورصمیمی شناخته بود پری امیر حمزه همینطور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *