فوری : حرف های جنجالی رضا اسدی در مورد علی دایی [جزئیات]

اخیرا اخباری در مورد حرف های جنجالی رضا اسدی در مورد علی دایی در رسانه‌‌‌‌های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است.

حرف های جنجالی رضا اسدی در مورد علی دایی

رضا اسدی اگرچه پرورش یافتۀ آکادمی سپاهان است، اما با ورود عبدالله ویسی به این باشگاه توسط این سرمربی از فهرست تیم کنار گذاشته شد تا شانس خود را برای ادامۀ مسیر حرفه‌ای در جای دیگری دنبال کند. به‌تازگی اظهارات رضا اسدی درباره علی دایی در رسانه ها پخش شده که گویا فوتبال خود را مدیون او می‌داند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات عجیب علی پروین درمورد علی دایی

علی دایی پس از چند روز سکوتش را شکست

اظهارات رضا اسدی درباره علی دایی

حرف های جنجالی رضا اسدی در مورد علی دایی
حمایت رضا اسدی از علی دایی

رضا اسدی فوتبال و جایگاه فعلی‌اش را مدیون علی دایی می‌داند و به همین دلیل هم او که خیلی تمایلی به مصاحبه از خودش نشان نمی‌دهد که به‌تازگی حمایت رضا اسدی از علی دایی چهرۀ فوتبال ایران حواشی زیادی را برای او داشت و او گفت:

“من اینجا حاضر شدم تا درباره یک موضوع صحبت کنم. من زمانی که فوتبال را شروع کردم و به سطحی رسیدم که بتوانم در بزرگسالان خودم را نشان بدهم یک بزرگمردی کمکم کرد و فرصتی به من و خیلی‌های دیگر از جوانان مثل من داد. بزرگمردی به اسم علی دایی.”

حمایت رضا اسدی از علی دایی

حرف های جنجالی رضا اسدی در مورد علی دایی
اظهارات رضا اسدی درباره علی دایی

حضور در نفت تهران که حالا فقط نامی از آن باقی مانده یکی از بهترین اتفاقات دوران فوتبالی رضا اسدی، هافبک 26 ساله این روزهای تراکتور، به‌شمار می‌رود. در نفت تهران بود که این هافبک زیر نظر علی دایی توانست خودش را به فوتبال ایران معرفی کند و سپس با بازی در سایپا نامش به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی لیگ برتر مطرح شد تا به‌عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران راهی ماجراجویی جدیدی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *