فوری : استایل جنجالی مهناز جعفری در یک مراسم خاص [+عکس]

به تازگی تصویری از استایل جنجالی مهناز جعفری در یک مراسم خاص در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر داشته است.

بهناز جعفری متولد 25 مرداد 1353 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد. کلاس‌های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، منصوره سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است. او سپس از سال 72 وقتی 19 ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری اش را بصورت جدی از تئاتر آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

استایل جنجالی مهناز جعفری در یک مراسم خاص

  • استایل جنجالی مهناز جعفری در یک مراسم خاص

در ادامه می‌توانید تصویری از استایل عجیب مهناز جعفری را مشاهده کنید:

تیپ جنجالی مهناز جعفری در مهمانی

عکسی از شیک پوشی بهناز جعفری در یک میهمانی منتشر شده است. بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. بهناز جعفری فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. بهناز جعفری در مصاحبه‌ای در شهریور ۱۳۹۶ اعلام کرد که به تازگی به اینستاگرام پیوسته و قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود.

تیپ جنجالی مهناز جعفری در مهمانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *