سریال مترجم با هنرنمایی صابر ابر منتشر شد! [+جزئیات و زمان پخش]

سریال مترجم با بازی صابر ابر و پانته‌آ پناهی که زندگی یک مترجم جوان را نمایش می‌دهد، پخش خود در شبکه نمایش خانگی را آغاز کرد.

پخش سریال «مترجم» در ژانر درام، اجتماعی، معمایی به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، چهارشنبه ۲۸ دی، ساعت ۲۰ آغاز شد. در ادامه مطلب با خبر سریال مترجم صابر ابر همراه ما بمانید.

سریال مترجم با بازی صابر ابر

  • صابر ابر سریال مترجم

به گزارش منابع خبری:

سریال مترجم محصول سال 1401 شبکه خانگی «نماوا» به کارگردانی و نویسندگی «بهرام توکلی» و به تهیه کنندگی «سعید ملکان» می باشد. این مجموعه در ژانر درام – اجتماعی و معمایی در 15 قسمت ساخته شده است. سریال مترجم از 28 دی 1401 هر هفته روزهای «چهارشنبه» از پلتفرم شبکه نمایش خانگی «نماوا» پخش می شود.

خلاصه داستان سریال مترجم

داستان سریال مترجم، همانطور که از نام اثر برمی‌ آید یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه و پرپیچ و خمی کشف میکند. دنبال کردن این مسیرها سبب می شود وی به رازی خانوادگی پی برد، که بر زندگی این مترجم و خانواده اش سایه می اندازد و می تواند آرامش یک شهر را برهم بریزد. صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی‌آدم، مجتبی پیرزاده و… از بازیگران این سریال درام و معمایی هستند.

سریال مترجم با بازی صابر ابر
زمان پخش سریال مترجم

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

زمان پخش سریال ایرانی مترجم

سریال جدید مترجم صابر ابر

صابر ابر در سریال مترجم به ایفای نقش پرداخته است. وی متولد 18 خرداد 1363 در تهران ، بازیگر و عکاس گالری دار است که نقاشی، سفالگری و طراحی داخلی از علاقه مندی هایش میباشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه و فوق لیسانس سینما بوده که ابتدافعالیت خود را با اجرا آغاز کرد. این بازیگر سپس از 21 سالگی بازیگری را شروع کرد و با فیلم دایره زنگی شناخته شد و با فیلم درباره الی به شهرت رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *