رابطه عاشقانه سلنا گومر با درو تاگارت لو رفت [+جزئیات]

سلنا گومز که نزدیک به پنج سال است به طور رسمی با کسی رابطه عاشقانه نداشته و به تازگی رابطه عاشقانه سلنا گومر با درو تاگارت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

خبر قرار‌های عاشقانه سلنا گورمز با درو تاگارت، توجه رسانه‌ها را جلب کرد. تاگارت چند ماه پیش با دختر استیو جابز وارد رابطه شده بود. گفته می‌شد که این خواننده ۳۳ ساله با این مدل ۲۴ ساله رابطه کوتاه مدتی داشتند.

رابطه عاشقانه سلنا گومر با درو تاگارت

  • رابطه سلنا گومر با درو تاگارت
رابطه عاشقانه سلنا گومر با درو تاگارت
رابطه سلنا گومر با درو تاگارت

گفته می‌شود که سلنا گومز با درو تاگارت، ستاره گروه The Chainsmokers، با هم وقت می‌گذرانند و ظاهراً ترسی از نشان دادن رابطه خود ندارند. یک منبع مطلع، ادعا می‌کند که آن‌ها در مراحل اولیه رابطه عاشقانه خود هستند و می‌گوید که بسیار عادی پیش می‌روند. با این حال، از سینما رفتن و بولینگ با هم لذت می‌برند تا با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.

به گزارش روزیاتو، The Chainsmokers، گروه دی‌جی دونفره آمریکایی است که اعضای آن اندرو تاگارت و الکساندر پال هستند که نام هنریشان به اختصار اسامی کوچکشان، درو تاگارت و الکس پال است. این دو در سال ۲۰۱۴ با تک‌آهنگ «#سلفی» به موفقیتی جهانی دست پیدا کردند. آهنگی که در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رتبه ۱۶ و در جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا رتبه ۱۱ را بدست آورد.

رابطه سلنا گومر با درو تاگارت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *