اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر [+ویدیو]

اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر ، حواشی بسیار زیادی را با خودش به همراه داشته که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بهروز افخمی، کارگردان با تجربه‌ی سینمای ایران که علاوه بر فیلمسازی، سابقه‌ی نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را هم دارد، روز گذشته صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

لیلی گلستان شایعه توهین به شهناز تهرانی را تکذیب کرد

ویدیویی از کردی رقصیدن مهسا امینی

اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر

در ادامه می‌توانید ویدئوی بهروز افخمی را ببینید:

بهروز افخمی، ابتدا درباره‌ی شرایط روز جامعه و اعتراضات اخیر گفت:

تروریست‌ها سعی کردند همه را گول بزنند و با شایعه‌ها تروری را برنامه‌ریزی کنند؛ اما پس از مصاحبه‌ی رهبر، همه‌چیز برگشت و حتی نیویورک تایمز آبروی خودش را برد.

واکنش بهروز افخمی به اعتراضات اخیر در ادامه‌ی سخنانش اینگونه بود:

این اتفاقات در ایران، یک نمایش زودگذر بود که تعداد خیلی کمی از مردم آن را باور کردند و آنها کسانی بودند که تفاوت مجازی و واقعیت را تشخیص نمی‌دهند و برای من هم جالب نیست که به یک حادثه‌ی واقعی تبدیلش کنیم.

وی در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره اعتراضات سال 99 ادامه داد:

این اتفاق، حتی مانند شورش برای بنزین هم نبود و حتی کسانی که برای یک مسافرکشی تیز خوردند، قابل ترحم و فهم بودند. اما واقعاً درباره‌ی شورش‌های اخیر چه می‌توان گفت؟ اینها چه بود؟

صحبت های بهروز افخمی درباره اتفاقات کشور

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر [+ویدیو]

  1. حداقل 500 نفر کشته شدن طرف میگه نمایش زود گذر ،هنوز تموم نشده و ادامه خواهد داشت .کاملا چشم بسته حرف زده و توهین آمیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *