بسته شدن حساب کریم باقری [+جزئیات]

کریم باقری، جزو اولین کسانی بود که برای کمک به مردم خوی، شماره حسابی را در فضای مجازی خود منتشر کرد که در نهایت به بسته شدن حساب کریم باقری همراه شد.

روز گذشته، کریم باقری با دعوت از مردم ایران خواست تا با واریز کمک‌های نقدی خود به کمک زلزله‌زدگان شهر خوی بشتابند که پس از گذشت چند ساعت، حساب او ناگهان مسدود شد.

بیشتر بخوانید:

کنسرت رضا صادقی برای زلزله زده ها

بسته شدن حساب کریم باقری

در ادامه می‌توانید تصویری از علت مسدود شدن حساب کریم باقری را ببینید:

بسته شدن حساب کریم باقری
مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری

مربی باشگاه پرسپولیس، پس از اینکه شماره حساب بانکی خود را در فضای مجازی برای کمک به زلزله‌زدگان به اشتراک گذاشت، مسدود شد و در پستی درباره‌ی علت مسدود شدن حساب کریم باقری گفت:

طی درخواست‌های زیادی که از طرف دوستان و آشنایان جهت ابراز همدردی از طریق کمک‌های نقدی و بشردوستانه طبق سوابق بنده در این زمینه‌ها، خودم تصمیم گرفتم که مسئولیت این کار را بر عهده بگریم و تا شاید مقداری از فشار و رنج مردم را کاهش بدهم.

روز سه‌شنبه صبح در اینستاگرام خود، شماره حسابی در اختیار گذاشتم ولی پس از چند ساعت مسدود و غیرفعال شد. خواستم بدین وسیله از تمامی کسانی که با تمامی وجودشان تلاش کردند تشکر کنم و بنده تمام و کمال سعی می‌کنم تمامی کمک‌هاش شما را بدست مردم مصیبت‌زده‌ی خوی برسانم.

تاکنون اخبار دقیقی از دلیل مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری منتشر نشده، اما برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که شاید مبلغ جمع‌آوری شده از مرز یک میلیارد تومان عبور کرده باشد که این مشکل برای حساب شخصی کریم باقری پیش آمده است.

مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *