اجساد قربانیان سقوط گرگر ؛ جستجوها ادامه دارد

سقوط گرگر جان باختگانی را به جا گذاشت و فرمانداری الیگودرز از همان لحظه‌های نخست دستور جسجتجو برای یافتن اجساد قربانیان سقوط گرگر را داد.

حوالی ظهر روز سه شنبه بود که بر اثر بریده شدن سیم گرگر در روستای سرتنگ برزه بخش ززوماهرو پنج نفر به داخل رودخانه سقوط کردند. ایمان خسروی فرمانداری الیگودرز برای یافتن اجساد قربانیان سقوط گرگر تیم جست و جوگر را آماده کرد.

اجساد قربانیان سقوط گرگر

جستجوها ادامه دارد

قربانیان الیگودرز
قربانیان الیگودرز

گرگر وسیله‌ای است با شکل ابتدایی تله کابین که مدت‌ها است در مناطق صعب العبور روستایی و عشایری از آن برای عبور از عرض رودخانه استفاده می‌شود. مردم این منطقه برای عبور از عرض رودخانه از گرگر که وسیله‌ایدست ساز است استفاده می‌کنند.

فرمانداری الیگودرز اعلام کرد که قربانیان سقوط گرگر، از اهالی منطقه می‌باشند که برای گذر از رودخانه سوار گرگر شده بودند که متاسفانه در اثر این حادثه یک مرد 57 ساله، یک زن 40 ساله و یک کودک خردسال به رودخانه سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد با تلاش ماموران امدادی 2 نفر از حادثه دیدگان در لحظات اولیه نجات یافتند و تلاش برای یافتن سه حادثه دیده دیگر همچنان ادامه دارد.

سقوط گرگر

قربانیان الیگودرز
قربانیان الیگودرز

فرماندار افزود: امیدواریم با کمک نهادهای ذی ربط از جمله امور عشایری و راهداری استان، پلی مناسب جایگزین گرگرهای موجود بر روی رودخانه در این شهرستان شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *