ماجرای تصادف سنگین مهدی فخیم زاده چیست؟ +[استوری لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده]

تصادف سنگین مهدی فخیم زاده ؛ مهدی فخیم زاده به تازگی درباره تصادف سنگینی که داشته است پرده برداشت و گفت که ۵ روز در کما بودم!

مهدی فخیم زاده بازیگر خوب کشورمان به تازگی درباهر تصادفش توضیحاتی ارائه داد. فخیم زاده فیلم مشت آخر را با کسالت به اتمام رساند و حتی بعد از این فیلم چند عمل جراحی انجام داده است! در ادامه مطلب با خبر مهدی فخیم زاده تصادف سنگین همراه ما بمانید.

تصادف سنگین مهدی فخیم زاده

  • ماجرای تصادف سنگین مهدی فخیم زاده

جزئیاتی درباره تصادف مهدی فخیم زاده :

در روزهای فیلمبرداری «مشت آخر» با مدیر تولید فیلم، برای پیدا کردن یک لوکیشن مناسب سوار بر موتورسیکلت شده بودیم. وقتی موتورسیکلت را در گوشه خیابان پارک کردیم؛ روی آن نشسته بودم، که ناگهان یک موتورسیکلت دیگر با من تصادف می‌کند و به مدت ۹ روز در بیمارستان بستری می‌شوم.

تصادف سنگین مهدی فخیم زاده

استوری جنجالی لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده

پس از اینکه صحبت‌های جنجالی مهدی فخیم زاده در اینستاگرام منتشر شد، استوری جنجالی لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده حواشی زیادی را برپا کرد. پس از اینکه مهدی فخیم زاده در فضای مجازی ویدئویی را منتشر کرد و از جشنواره‌ی فجر حمایتش را نشان داد، تیکه لادن طباطبایی به فخیم زاده ، حواشی زیادی را به همراه داشت.

استوری جنجالی لادن طباطبایی علیه مهدی فخیم زاده
تیکه جنجالی لادن طباطبایی به فخیم زاده

لادن طباطبایی که پیش از این در سریال خواب و بیدار با مهدی فخیم‌زاده همکاری کرده بود به صحبت‌های این کارگردان درباره جشنواره فجر واکنش نشان داد. روز گذشته مهدی فخیم‌زاده گفته بود:

جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست که به این راحتی و با یک فوت خاموش شود. سال هاست که این فستیوال برپاست.

لادن طباطبایی نیز در واکنش به این حرف‌های فخیم زاده نوشت:

کی فکر می‌کرد تمام عزت و احترامت به یه نفر به سادگیِ فوت به چراغ نفتی از بین بره؟

تیکه جنجالی لادن طباطبایی به فخیم زاده

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *