عمل های زیبایی مرجانه گلچین جنجال به پا کرد! +[کنایه مرجانه گلچین به قانون جدید ثبت احوال]

عمل های زیبایی مرجانه گلچین ؛ در تصاویر و فیلم هایی که مرجانه گلچین از خود منتشر می‌کند، مشخص است که عمل های زیبایی زیادی انجام داده است.

مرجانه گلچین بازیگر ایرانی پس از اینکه عمل جراحی زیبایی روی صورت خود انجام داد و عکس جدیدش را منتشر کرد با موجی از انتقادات مردم روبه‌رو شد. در ادامه مطلب با خبر عمل زیبایی مرجانه گلچین همراه ما بمانید.

عمل های زیبایی مرجانه گلچین

  • جراحی زیبایی مرجانه گلچین

یکی از کاربران فضای مجازی که از عمل جراحی مرجانه گلچین انتقاد داشت نوشت:

خانم گلچین عاشقتونم اما حیف چهره طبیعی خودتون نبود؟! واقعا حیف شد چی‌کار می‌کنید باخودتون! در ادامه می‌توانید عکس جدید مرجانه گلچین پس از عمل زیبایی را مشاهده کنید:

عمل های زیبایی مرجانه گلچین
عمل های زیبایی مرجانه گلچین

کنایه مرجانه گلچین به قانون جدید ثبت احوال

اخیرا ویدئویی از مرجانه گلچین تحت عنوان کنایه مرجانه گلچین به قانون جدید ثبت احوال در فضای مجازی سر و صدای بسیاری بر پا کرده است. مرجانه گلچین، متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷، بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی در هنرستان موسیقی شرکت کرد و در رشته نوازندگی تئاتر دانش‌ آموخته شد. او در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده درباره اسم و فامیلی خود شکایت می‌کند و رو به ثبت احوال می‌گوید:

ببخشید. منم باید اسمم رو عوض کنم.

کنایه مرجانه گلچین به قانون جدید ثبت احوال
نظر مرجانه گلچین درباره قانون ثبت احوال کشور, ویدئوی صحبت های مرجانه گلچین درباره اسم و فامیلی اش, کنایه مرجانه گلچین به ثبت احوال

نظر مرجانه گلچین درباره قانون ثبت احوال کشور

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت های مرجانه گلچین درباره اسم و فامیلی اش را ببینید:

از مهم‌ترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال شاهگوش برنده جایزهٔ بهترین بازیگر زن از دنیای تصویر شد. او همچنین با ساز تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار دانش‌ آموخته شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.

کنایه مرجانه گلچین به ثبت احوال

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *