علت جراحی لیلا فروهر بیمارستان و بستری شدنش چیست؟ [+عکس]

پشت پرده علت بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان چیست؟ لیلا فروهر با بستری شدن در بیمارستان ابراز نگرانی هواداران را برانگیخت.

لیلا فروهر، خواننده زن ایرانی که بازی او در فیلم سلطان قلب‌ها فراموش نشدنی است راهی بیمارستان شده است. طبق گفته نزدیکان فروهر او برای انجام عمل اورژانسی در آمریکا بستری شده است.

لیلا فروهر در بیمارستان بستری شد و با انتشار این تصویر نوشت:

شهرام عزیزم چقدر ناراحتم از اینکه که نمیتوانم در برنامه کنسرت لس آنجلس تو نازنین شرکت کنم، مجبور شدم یک عمل جراحی اورژانسی انجام بدم، میدونم شبی فراموش نشدنی برای تو و همه ی دوستدارانت خواهد بود، امیدوارم بعد از آخرین اجرای در غربت، اولین اجرا در سرزمینمان را همگی در کنار هم تجربه کنیم

آیا لیلا فروهر دچار بیماری لاعلاج شده است؟ [+پشت پرده علت مریضی او]

پشت پرده علت بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان

بستری لیلا فروهر در بیمارستان

شهرام شب پره اعلام کرده با برگزاری یک تور بزرگ کنسرت، قرار است از خوانندگی خداحافظی کند و «این تورها، تور خداحافظی» اوست.

پشت پرده علت بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان

بسیتری شدن در بیمارستان لیلا فروهر

لیلا فروهر که در اسفند 1401 شایعه سکته قلبی‌اش را رد کرده بود، در بیمارستان بستری شد.

ببینید : تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ در اصفهان است بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است. او پس از انقلاب ایران، به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان، در لس آنجلس زندگی و کار می‌کند. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید: ببینید: عکس از مادر لیلا فروهر قبل از انقلاب

مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می‌کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد.

لیلا فروهر به علت بیماری‌اش در تور خداحافظی شهرام شب پره شرکت نکرد و نوشت:

شهرام عزیزم چقدر ناراحتم از اینکه که نمیىتوانم در برنامه کنسرت لس آنجلس تو نازنین شرکت کنم، مجبور شدم یک عمل جراحی اورژانسی انجام بدم ، میدونم شبی فراموش نشدنی برای تو و همه ی دوستدارانت خواهد بود، امیدوارم بعد از آخرین اجرای در غربت ، اولین اجرا در سرزمینمان را همگی در کنار هم تجربه کنیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *