شایعه آشتی کردن تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد ؟ [+ویدیو]

پس از اینکه خبری مبنی بر بازگشت سحر قریشی و تتلو منتشر شد، با همدیگر به این خبر بررسی خواهیم کرد که شایعه آشتی کردن تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد ؟

سحر قریشی و امیر تتلو، یکی از پُر حاشیه‌ترین سلبریتی‌‌‎های چند وقت اخیر بودند که زمانی که با همدیگر رابطه داشتند، شایعات زیادی را برای خود تراشیدند و حالا پس از جدا شدن، شایعه به هم برگشتن سحر قریشی و تتلو ، حاشیه‌ساز شد.

بیشتر بخوانید:

لو رفتن خبر عروسی تتلو با دوست دختر شیرازی

ماجرای توهین و عذرخواهی تتلو از علی دایی

شایعه آشتی کردن تتلو و سحر قریشی

در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از تتلو و سحر قریشی که آغاز این شایعه بود را ببینید:

پس از اینکه ویدئوی از کنار هم بودن سحر قریشی و تتلو منتشر شد، شایعه‌ای مبنی بر آشتی این دو شخصیت در فضای مجازی شکل گرفت. اما حقیقت ماجرای این دو نفر این است که خیلی وقت پیش با همدیگر کات کردند و حالا این ویدئو که توسط یکی از فن پیج‌های تتلو منتشر شده است، شایعات بازگشت این دو را زیاد کرده که کاملاً دروغ است.

در سال ۱۴۰۰، انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه‌ی حواشی قریشی را بیشتر کرد. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تأیید کردند و پس از یک ماه رابطه، از همدیگر جدا شدند.

شایعه به هم برگشتن سحر قریشی و تتلو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *