روایت آرزوی شهرام عبدلی از زبان مختار سائقی [+جزئیات]

پس از اینکه شهرام عبدلی، روز شنبه درگذشت و دنیای سینما را به شوک عظیمی فرو برد، روایت آرزوی شهرام عبدلی از زبان مختار سائقی ، روایت جالبی است.

بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون درباره‌ی روایت آرزوی شهرام عبدلی توسط مختار سائقی می‌گوید، شهرام عبدلی آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌ها و عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند.

روایت آرزوی شهرام عبدلی از زبان مختار سائقی

در ادامه می‌توانید تصویری از خاکسپاری را ببینید:

روایت آرزوی شهرام عبدلی از زبان مختار سائقی
آرزوی شهرام عبدلی برای کودکانش

مختار سائقی، یکی از کسانی بود که رفاقتی دیرینه و نزدیک با شهرام عبدلی داشت و درباره‌ی آرزوی او، برای پسرانش، گفت:

چیزی که شهرام را برای همکارانش عزیز می‌کرد این بود که غیرممکن بود سر کار راجع به خانواده‌اش، همسر و بچه‌هایش و آرزوهایی که برایشان داشت صحبت نکند.

همچنین او، در رابطه با آرزوی شهرام عبدلی برای کودکانش ادامه داد:

دوست داشتم بروم و راجع به آرزوهایش صحبت کنم. شهرام آرزو داشت بزرگ شدن بچه‌هایش را ببیند، عاقبت‌ به خیری‌شان را ببیند. شهرام چیزی از دست نداد. زخم داشت و در مورد سینما می‌گفت، هیچ چیز ما در سینما درست نیست.

در ادامه می‌توانید تصویری از کودک شهرام عبدلی در مراسم خاک پدرش را ببینید:

روایت آرزوی شهرام عبدلی از زبان مختار سائقی
روایت آرزوی شهرام عبدلی توسط مختار سائقی

آرزوی شهرام عبدلی برای کودکانش

شهرام عبدلی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ – ۶ اسفند ۱۴۰۱) بازیگر اهل ایران بود. فعالیت شهرام عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شد. ورودش در تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و برای بازی در خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید.

شهرام عبدلی سه روز پیش، در بیمارستان قائم مشهد دارفانی را وداع گفت. پیکر این بازیگر که روز گذشته (شنبه ششم اسفند ١۴٠١) در سن ۴۶ سالگی درگذشت، امروز یکشنبه هفتم اسفند (١۴٠١) در حضور خانواده، جمعی از هنرمندان در خانه هنرمندان قرار است تشییع و سپس به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *