علاقه مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون [+ویدیو]

برنامه‌ی پژمان جمشیدی که چند وقتی است سروصدای زیادی برپا کرده، ویدئویی از علاقه مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون به انتشار گذاشته که جذاب می‌باشد.

مهرداد صدیقیان، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران، که به تازگی در برنامه‌ی پژمان جمشیدی حاضر شد و مصاحبه‌ای را با او انجام داد، از علاقه خودش به دختر مایکل اوون می‌گوید.

علاقه مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون

در ادامه می‌توانید ویدئوی تعریف مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون را ببینید:

پس از سوال جنجالی پژمان جمشیدی از مهرداد صدیقیان، این بازیگر از علاقه‌ی خودش به این مایکل اوون و دخترش گفت:

چون به ایشون علاقه دارم، کارهایشان را دنبال می‌کند. ایشون یک دختری دارند که در دوبی زندگی می‌کنند که اسم ایشون نیز جما رز اوون است.

سوال پژمان جمشیدی درباره‌ی این بود که اگر بخواهی با دو فرد مهروف بیرون بروی چه کسی را انتخاب می‌کنی که مهرداد صدیقیان، مارلون براندو و مایکل اوون را انتخاب کرد.

علاقه مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون
علت علاقه شدید مهرداد صدیقیا به مایکل اوون

علت علاقه شدید مهرداد صدیقیا به مایکل اوون

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷، بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است. وی در یک خانواده ی ۴ نفره متولد شد و یک برادر بزرگ‌تر به نام مهدیار دارد. مهرداد تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *