ببینید : استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی [+عکس]

به تازگی استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی در رسانه ها دست به دست میشه که گویا برخی کاربران فضای مجازی حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده اند.

جدیدترین پست اینستاگرامی شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی بازتاب داشت.

استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی

  • استوری پر احساس از شبنم قلی خانی

در ادامه می‌توانید استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی را ببینید:

استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی
استوری پر احساس از شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلوزیون خوشنام کشورمان است. شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران است. شبنم قلی خانی در زمان دبیرستان خود رشته ریاشی فیزیک خوانده بوده؛ ولی در دانشگاه به سمت هنر و کارگردانی صحنه و تئاتر رفته است و برای کارشناسی و ادامه تحصیل به استرالیا مهاجرت کرده است و در آنجا به تحصیل مشغول می‌باشد. شبنم قلی خانی ازدواج کرده است و یک دختر به نام شانا دارد. شبنام قلی خانی در حال حاظر به ایران بازگشته است.

استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی
استوری احساسی شبنم قلی‌ خانی

استوری پر احساس از شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته است. در سال ۲۰۰۴، وی نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشندهٔ خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم های کوتاه شبنم قلی خانی میتوان به فیلم کوتاه زندگی اشاره نمود که او نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آنرا بر عهده داشت.داستان این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه ای مربوط به یک زندگی و مرگ ساده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *