شایعه شغل جدید دختر مهران مدیری در خارج از کشور [+جزئیات]

اخیراً اخبار کذبی از شایعه شغل جدید دختر مهران مدیری در خارج از کشور در برخی از رسانه‌ها منتشر شدده که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

پس از اینکه روژان آریا منش یک نقشی را به عنوان دختر مهران مدیری در سریال هیولا بازی کرد، پس از انتشار تصویری از خود در خارج از کشور، برخی از رسانه‌ها، به شایعه شغل دختر مهران مدیری در خارج دامن زدند.

شایعه شغل جدید دختر مهران مدیری در خارج از کشور

در ادامه می‌توانید تصویری از مدلینگ روژان آریا منش را ببینید:

شایعه شغل جدید دختر مهران مدیری در خارج از کشور
شایعات مدلینگ شدن دختر مهران مدیری

اخبار شایعات مدلینگ شدن دختر مهران مدیری توسط برخی از رسانه‌های داخلی دامن زده شد و به دروغ، از دختر مهران مدیری، یعنی شهرزاد مدیری یاد کردند که در نهایت می‌توان متوجه شد که حتی این عکس روژان آریا منش نیز در ایران می‌باشد و او به خارج از کشور مهاجرت نکرده است.

شایعه شغل جدید دختر مهران مدیری در خارج از کشور
شایعه شغل دختر مهران مدیری در خارج

شایعات مدلینگ شدن دختر مهران مدیری

روژان آریامنش زاده متولد ۱۳۷۵ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در فیلم نصف مال من، نصف مال تو به شهرت رسید. وی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون می باشد و از سال ۱۳۸۰ در این عرصه فعالیت دارد.

روژان آریامنش از جمله بازیگرانی است که از سنین کودکی وارد عرصه بازیگری شده است. وی علاوه بر حضور در این عرصه، از همان دوران کودکی در زمینه موسیقی نیز فعالیت داشته است و پدرش نیز از مدرسان ساز گیتار می باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *