عاشقانه ترین لحظه های شهرام عبدلی و همسرش [+جزئیات]

پس از مرگ شهرام عبدلی،خبرگزاری‌های مختلفی از پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی صحبت کردند که شایعات و حواشی زیادی را به همراه داشت.

در تصاویری که از شهرام عبدلی در فضای مجازی به انتشار رسیده است، او و همسرش عکس‌های عادی و صمیمانه‌ای را با همدیگر گرفتند که نشان می‌دهد رابطه‌ی بین او و همسرش، بسیار خوب بوده است.

شهرام عبدلی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات بوده و عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی می‌باشد. شهرام عبدلی با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی بازیگر ایرانی

تصاویری از همسر شهرام عبدلی درحال بوسیدن پسر عزادارش

پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی

در ادامه می‌توانید تصویر عاشقانه های هرام عبدلی و همسرش را ببینید:

پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی
شایعه رابطه همسر شهرام عبدلی

شایعه رابطه همسر شهرام عبدلی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، حواشی زیادی را به همراه داشته که صرفاً یک شایعه می‌باشد و حقیقت ندارد. شهرام عبدلی، ازدواج کرده و اینطور که از اینستاگرام شهرام عبدلی پیداست، همسرش سالومه شاهرخی، نیز بازیگر است. همچنین او از این این ازدواج، دو فرزند دارد.

آیا گوگوش از محمدرضا شاه فرزندی دارد؟ [+تصاویر]

ببینید : استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی [+عکس]

پشت پرده عاشقانه های همسر شهرام عبدلی
تصویر عاشقانه های هرام عبدلی و همسرش

شایعه رابطه همسر شهرام عبدلی

شهرام عبدلی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ – ۶ اسفند ۱۴۰۱) بازیگر اهل ایران بود. فعالیت شهرام عبدلی بیشتر در تلویزیون بود و کمتر در آثار سینمایی ظاهر شد. ورودش در تلویزیون با سریال همسفر (۱۳۷۹) بود و برای بازی در خط قرمز (۱۳۸۰–۱۳۸۱) به شهرت رسید.

شهرام عبدلی سه روز پیش، در بیمارستان قائم مشهد دارفانی را وداع گفت. پیکر این بازیگر که روز گذشته (شنبه ششم اسفند ١۴٠١) در سن ۴۶ سالگی درگذشت، امروز یکشنبه هفتم اسفند (١۴٠١) در حضور خانواده، جمعی از هنرمندان در خانه هنرمندان قرار است تشییع و سپس به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *