زندگینامه شهرام آذر ؛ خواننده لس‌آنجلسی با لقب سندی کیست؟ [+فیلم و عکس از همسر جدیدش]

زندگینامه شهرام آذر ملقب به سندی را نمی‌دانید؟ آیا بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی پس از ازدواج جدیدش برایتان مهم شده؟ با مام و نوشتار درباره سندی بمانید.

ابی در یک اظهارنظر ویدئویی اختصاصی، با اشاره به دوران همکاری هنری خود و سندی گفت:

شهرام کَمَر ارکستر بود؛ شهرام یک دونه بود و باقی ارکستر رو هم با خودش یدک می‌کشید.

درباره سندی:

پشت پرده ازدواج مجدد سندی با دختری که همسن دخترش است !!!

بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی

در این نوشتار بیوگرافی شهرام آذر کـه با اسم مستعار سندی مشهور اسـت را جمع آوری کرده‌ایم. شهرام آذر یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های آهنگ‌های شاد و البته از نوع بندری در ایران اسـت.

شهرام آذر معروف به سندی، فارغ التحصیل دانشگاه جهانی موسیقی می‌باشد که فعالیت خود را با آهنگسازی شروع کرد سپس وارد خوانندگی شد و با برنامه استیج حسابی سر زبان ها افتاد.

فیلم عروسی شهرام آذر + [ویدئوی محضر رفتن، امضا کردن و تصاویر]

زندگینامه سندی
زندگینامه سندی

درواقع سبک موسیقی گروه سندی تلفیقی از سبک رپ در زمینه شعر ترانه و”تکنو” و ”بندری” در آهنگ‌ها است. بسیاری شهرام آذر (سندی) را پیشگام موسیقی رپ در ایران و همچنین اولین کسی که از سبک رپ در موسیقی ایران استفاده کرد می‌دانند.

ازدواج عجیب سندی با شبنم ابراهیمی + [فیلم عروسی و تصاویر]

زندگی نامه شهرام آذر

شهرام خسروشاهی آذر (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۳۶ خورشیدی، آبادان)، مشهور به سَندی، خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازندهٔ کیبورد است. وی در فصل اول برنامهٔ استعدادیابی استیج (پخش شده از شبکهٔ تلویزیونی من و تو) به عنوان یکی از چهار داور و تهیه کنندهٔ اصلی (Music Producer) حضور داشت. شهرام آذر در فصل دوم برنامهٔ استیج نیز در همین کسوت با این برنامه، همکاری خود را ادامه داد.

همسر چهارم سندی چه کسی است ؟

او همیشه حواشی زیادی داشته اسـت، از حرکات عجیبش در تورها و کنسرت‌ها تا داوری او در برنامه استیج شبکه مـن و تـو. همینطور که در مصاحبه‌ی خود گفته است… اولین بار زمانی که دانش آموز مقطع ششم ابتدایی بود در جشنی که اولیاء دانش آموزان حضور داشتند، بخاطر فراموشی یا ترس بجای خواندن شعر، شروع به گریه کرد.

فیلم معرفی آهنگ دل تنهام توسط سندی را ببینید:


شهرام آذر (سندی) ازدواج کرده و سه فرزند دارد. پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره سندی است. از دیگر اعضای گروه می‌توان از باباخانی، بهزاد پیشرو، سام سهرابی، اولیور واروژیان و راس رایت نام برد. وی در سال‌های قبل از انقلاب ایران با خوانندگانی همچون بتی، شاهرخ شاهید و نوش آفرین همکاری‌هایی داشت. پس از انقلاب هم با ابی (در تنظیم چندین آهنگ و اجرا در کنسرت‌هایش) بطور جدّی همکاری داشته است.

هانده ارچل و هاکان سابانجی در فرودگاه دیده شدند! (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک)

بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ -که همه کلاب‌ها بسته شد- شهرام آذر دوباره به مسجدسلیمان برگشت و کمی بعد از جنگ خلیج فارس به تهران بازگشت و در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان رفت. سپس در یک شرکت موسیقی به نام اروندا (آرواندا) شروع بکار کرد.

تصویر دکتر هومن نعیمی، دندانپزشکی مجرب و توانا در کنار سندی یا شهرام آذر را ببینید:

درباره شهرام آذر
بیوگرافی سندی

درباره شهرام آذر

وی چندین بار در خوزستان و دو بار هم در مسابقات کشوری شرکت کرد. در نوزده سالگی یک آهنگ بنام «هله دان دان» برای خانم بتی ساخت و این آهنگ یکی از بهترین آهنگ‌های کشور شد؛ و بعد از این از دانشگاه جهانی موسیقی تهران فارغ‌ التحصیل شد. سندی تا کنون چند آلبوم و تعداد زیادی تک آهنگ بـه بازار عرضه کرده اسـت.

خشایار که یکی از فرزندان سندی است، در گروه هنری پدر حضور دارد، «برنا» دیجی است و «کوروش» دیگر پسرش نیز تهیه کننده موسیقی می‌باشد، دخترش «نیکی» هم در شعر گفتن تبحر دارد.

شهرام آذر با انتشار تصویر همسر جدیدش که در ادامه می‌بینید، نوشت:

چقدر زیبا و لذت بخش است وقتی کنار کسی هستی که واقعا دوستش داری و هم‌نشینی با او برای تو بسیار ارزش دارد. بزن به سلامتیش، گاهی وقتها با شبنم عزیزم میریم کلاب یا جایی که ارکستر زنده موزیک اجرا میکنه، برای صرف شام و درینک. خیلی حال داره، حتما شما هم امتحان کنید، زنده باشید…

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *