پشت پرده ازدواج مجدد سندی با دختری که همسن دخترش است !!!

به تازگی خبری از پشت پرده ازدواج مجدد سندی خواننده ایرانی که خارج از کشور در رسانه ها مجازی پخش شده که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

شهرام چشم آذر معروف به سندی مجددا ازدواج کرده است سندی خواننده خارج از کشور که در لس آنجلس زندگی می کند با خانمی به نام شبنم ابراهیمی که گفته می‌شود اختلاف سنی زیادی با او دارد ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

همسر چهارم سندی چه کسی است ؟

ازدواج مجدد سندی با یک دختر جوان همه را شوکه کرد

پشت پرده ازدواج مجدد سندی

این خواننده از ازدواج اول خود دارای چهار فرزند به نام‌های خشایار و کوروش و برنا و نیکی می باشد ازدواج با یک دختر جوان همسن دخترش باعث شده که واکنش‌های زیادی به وجود می آید هرچند که زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوطه است و نباید درباره آن اظهار نظر کرد.

شهرام چشم آذر معروف به سندی متولد ۱۳۳۶ در آبادان بوده و بعد از جنگ ایران و عراق به آمریکا مهاجرت کرد و در حال حاضر در این کشور زندگی می‌کند. سندی هیچگاه به ایران بازگشت و در آمریکا با تاسیس یک رستوران ایرانی به فعالیت پرداخت خشایار پسر سندی نیز خواننده می باشد.

پشت پرده ازدواج مجدد سندی
حواشی در مورد ازدواج شهرام آذر خواننده معروف ایرانی

حواشی در مورد ازدواج شهرام آذر خواننده معروف ایرانی

همیشه ازدواج مجدد چهره‌های سرشناس توجه کاربران را به خود جلب می کند. یکی از حواشی که برای سندی وجود داشت اظهار نظر او درباره محسن چاوشی بود که معتقد بود صدای چاوشی کامپیوتری است وقتی که این حرف را زد برخی از هواداران چاوشی به پیج اینستاگرام او رفته و به این خواننده توهین کردند تا این که محسن چاوشی از هوادارانش خواست که خویشتنداری کنند و شهرام آذر معروف سندی را یکی از خواننده های همشهری خود خواند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *