همسر چهارم سندی چه کسی است ؟

شهرام آذر، ملقب به سندی، به تازگی تصویری از عروسی خود منتشر کرد که حواشی زیادی به‌‌همراه داشت و در این نوشتار، بیوگرافی همسر چهارم سندی خواهیم پرداخت.

شهرام آذر، یا همان سندی، خواننده و آهنگساز معروف که پیش از امروز، سه مرتبه ازدواج کرده بود و سه بچه داشت، حالا برای بار چهارم ازدواج کرد و این‌بار با همسر او، دورگه ایرانی برزیلی می‌باشد که 26 سال اختلاف سن دارند.

بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی

ماجرای ازدواج مجدد سندی با یک دختر جوان از چه قرار است ؟

فیلم عروسی شهرام آذر + [ویدئوی محضر رفتن، امضا کردن و تصاویر]

زندگینامه چهارمین همسر سندی

شبنم ابراهیمی، همسر جدید شهرام آذر، متولد دهه‌ی 60 در تهران بوده که به عنوان مهماندار هواپیما فعالیت داشته است. او همسر سندی خواننده لس آنجلسی می‌باشد که به تازگی با همدیگر ازدواج کرده‌اند.

درباره زندگینامه چهارمین همسر سندی ، شبنم ابراهیمی اطلاعات چندانی در حال حاضر وجود ندارد و فقط گفته می‌شود که اختلاف سنی زیادی با سندی دارد و نحوه آشنایی
آنها در مسافرتی بوده که سندی داشته است و باعث اشنایی این دو شده است.

در ادامه می‌توانید تصویر عروس سندی را ببینید:

بیوگرافی همسر چهارم سندی
بیوگرافی همسر چهارم شهرام آذر

بیوگرافی همسر چهارم شهرام آذر

شهرام خسروشاهی آذر، متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان مشهور به سَندی، خواننده، تنظیم‌کننده و نوازنده‌ی کیبورد است. شهرام آذر چند سال پیش، با زنی به اسم شیلا ازدواج کرده بود که در نهایت به طلاق و جدایی انجامید. حاصل این ازدواج سه پسر به نام خشایار، برنا و کوروش و یک دختر به‌نام نیکی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *