متهم شدن اشرف حکیمی بازی کن پاریسن ژرمن به تجاوز! [+جزئیات]

متهم شدن اشرف حکیمی به تجاوز : زن فرانسوی که از حکیمی به اتهام تجاوز شکایت کرده، جزئیات را برای پلیس تشریح کرد: مجبور شدم اشرف را با لگد از خودم جدا کنم!

متهم شدن اشرف حکیمی به تجاوز

10 روز پیش یک زن جوان فرانسوی با مراجعه به پلیس ادعا کرد که از سوی اشرف حکیمی مدافع راست پارسی ها مورد تجاوز قرار گرفته است. این خبر برای اولین بار توسط لوپاریزین فاش شد و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت.

طراحی هانده ارچل برای جلد شماره ماه مارس مجله ELLE با موضوع “ارتباط”

فوری: ازدواج اشرف حکیمی با زیباترین بازیگر زن جهان!

اتهام تجاوز اشرف حکیمی و تحت تعقیب قرار گرفتن

به گفته خبرگزاری فرانسه:

حکیمی متهم تجاوز به یک زن ۲۴ ساله فرانسوی در ۲۵ فوریه، یکشنبه گذشته شده است.

حکیمی بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی مراکش و پاریسن ژرمن پنجشنبه توسط نیروهای پلیس منطقه اوت سن مورد بازجویی قرار گرفت و در حال حاضر تحت بازجویی و تعقیب قراردارد. زن فرانسوی که از حکیمی به اتهام تجاوز شکایت کرده، جزئیات را برای پلیس تشریح کرد:

مجبور شدم اشرف را با لگد از خودم جدا کنم!

عکس های جدید گلشیفته فراهانی بر روی مجله خارجی [+عکس]

ماجرای تجاوز اشراف حکیمی

این زن همان روز برای محکوم کردن این تجاوز توسط اشرف حکیمی اقدام کرد و به پاسگاه پلیس در وال دو مارن حومه دیگری در کشور پاریس مراجعه کرده است.

شاکی به دادستان گفته که با اشرف حکیمی روی اینستاگرام آشنا شده و عصر همان روز با یک تاکسی خصوصی که این فوتبالیست برای او رزرو کرده، به خانه این بازیکن رفت. شاکی پرونده مدعی است با لگدزدن از شر اشرف حکیمی رها شده است.

شرف پس از حضور در مقر پلیس و تفهیم اتهام، فعلا آزاد است. و اشرف حیمی اتهامات تجاوز را رد کرده و اطرافیان او و باشگاه نیز در این قضیه از وی حمایت می‌کنند.

جدایی همسر اشرف حکیمی از او

متهم شدن اشرف حکیمی به تجاوز
متهم شدن اشرف حکیمی به تجاوز

اشرف حکیمی یکی از ستارگان تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر 2022 درخشید و یکی از عوامل اصلی صعود تاریخی تیم ملی مراکش به مرحله نیمه نهایی بود. حکیمی بازیکن دو رگه ی اسپانیایی-مراکشی و زاده شهر مادرید است وی فوتبال را از باشگاه رئال مادرید آغاز کرد و بعد ها به باشگاه دورتموند اینتر و پاریسنژرمن رفت.

شایعاتی مبنی بر درخواست طلاق همسر اشرف حکیمی، هیبا ابوک، هنرپیشه اسپانیایی نیز در برخی رسانه ها درج شده است. حکیمی و ابوک یک فرزند هم دارند. و انتظار میرود که اینده اشرف حکیمی مانند اینده ی بنجامین مندی بازیکن سابق منچستر سیتی و دنی آلوز بازی کن سابق بارسلونا باشد.

اتهام تجاوز به اشرف حکیمی

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *