پست جنجالی شبنم مقدمی درباره مسمویت دختران [+عکس]

پس از اینکه اتفاقات جنجالی در بین مدارس دخترانه ایران در چند وقت اخیر رخ داد، پست جنجالی شبنم مقدمی درباره مسمویت دختران ، حواشی زیادی به‌پا کرد.

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در پستی در اینستاگرام خود، به مسمومیت‌های سریالی مدارس دخترانه در این روز‌ها واکنش نشان داد.

پست جنجالی شبنم مقدمی درباره مسمویت دختران

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی درباره مدارس دخترانه به این ترتیب بود که:

برای ما ترس‌های مدرسه‌ای! از بین نمی‌روند! بلکه با تغییر نسل‌ها، انگار از حالتی به حالت دیگر دیگر تبدیل می‌شوند! … انگار تکثیر می‌شوند… به روز می‌شوند، اما از بین نمی‌روند. از یاد هم نمی‌روند!

او در ادامه نوشت:

نسل ما از بمباران و موشک‌باران می‌ترسید… از مردن زیر سقف و آوار دیوار‌های کلاس مدرسه‌های غمگین دهه‌ی شصت… از آتش گرفتن بخاری‌های نفتی درب و داغان همیشه خراب کلاس‌ها… از سوختن می‌ترسید.

در ادامه می‌توانید تصویر پست اینستاگرام شبنم مقدمی درباره مسمویت مدارس دخترانه را ببینید:

پست جنجالی شبنم مقدمی درباره مسمویت دختران
تصویر پست اینستاگرام شبنم مقدمی درباره مسمویت مدارس دخترانه

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی درباره مدارس دخترانه

همچنین او در این پست نوشت:

از نگاه‌های دریده‌ی مرد‌های هیز و هرزه‌ی توی خیابان، تو راه مدرسه می‌ترسید… از مدیر و ناظمی که خود را قدرت مطلق و علامه و عنیفه می‌پنداشت و اجازه‌ی تحقیرمان را داشت، می‌ترسید… از معلم‌های کم سواد، پرمدعا و خشمگین می‌ترسید… و گمانم می‌رفت برای دختران امروز چیزی تغییر کرده… نه! ترس‌ها نمی‌میرند… تغییر شکل می‌دهند… بزرگ و کوچک می‌شوند… پنهان و پیدا می‌شوند…، اما نمی‌میرند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *