فیلم لو رفته از رقصیدن زن جدید شهرام آذر ؛ علت طلاق سندی از نسرین آذر چه بود؟

گویا طلاق نسرین آذر و ازدواج مجدد سندی حواشی زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. دلیل طلاق سندی از نسرین آذر شایعاتی را نیز داشته است.

شهرام آذر خواننده و آهنگساز معروف به «سندی» برای بار چهارم ازدواج کرد و اینبار با عروس خانم ایرانی – برزیلی ۲۶ سال اختلاف سن دارد !این چهره بیشتر بعد از داوری برنامه «استیج» در شبکه من و تو شناخته شد و سابقا نیز از آهنگسازان بنام خواننده های معروف بود.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده خیانت سندی به زن سابقش

سندی خواننده لس آنجلسی کیست؟

دلیل طلاق سندی از نسرین آذر

بعد از ابتلا و بهبودی «نسرین کیانی» همسر سوم شهرام آذر به سرطان ، این زوج در سال ۱۴۰۰ رسما از هم جدا شدند، ثمره این زندگی یک پسر به نام برنا بود.

دلیل طلاق سندی از نسرین آذر
دلیل طلاق سندی از نسرین آذر

طلاق نسرین آذر و ازدواج مجدد سندی

شهرام آذر اسفند ۱۴۰۱ در سن ۶۵ سالگی برای بار چهارم با خانم «شبنم ابراهیمی» دختر ۳۹ ساله متولد ایران و بزرگ شده کشور برزیل ازدواج کرد. شبنم ابراهیمی متولد ۱۳۶۲ در ایران می باشد که در کشور برزیل بزرگ شد و حالا در شرکت هواپیمایی «امارات» بعنوان مهماندار هواپیما مشغول به کار است.

فیلم لو رفته از رقص همسر جدید شهرام آذر را ببینید:

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *