ببینید : خواستگاری مرد عرب از گلشیفته فراهانی

به تازگی خبری در مورد خواستگاری مرد عرب از گلشیفته فراهانی در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

امروز تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک مرد عرب منتشر شده که خبر از ازدواج آن را می دهد.

بیشتر بخوانید:

عکس شرم آور و عجیب از گلشیفته فراهانی

حمایت لیندا کیانی و هانیه توسلی از گلشیفته فراهانی

خواستگاری مرد عرب از گلشیفته فراهانی

تا کنون بیش از 50 اثر در زمینه بازیگری دارد و با کارگردانان بزرگ و شناخته شده ی ایران و جهان از جمله داریوش مهرجویی ، جیم جارموش ، اصغر فرهادی ، عباس کیارستمی ، ریدلی اسکات ، بهمن قبادی و… همکاری داشته که در ادامه ی این مقاله ی بیوگرافی اطلاعات کاملی از آثار و فیلم هایی که تا کنون بازی کرده در اختیار شما قرار میگیرد.

اولین فیلم گلشیفته فراهانی (در مقام بازیگری) فیلم ” درخت گلابی “ ساخته داریوش مهرجویی بود. این اثر درخشان در سال 1376 ساخته شد و گلشیفته برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد و با 14 سال سن، تاکنون رکورد دار جوانترین برنده ی سیمرغ بلورین شناخته می شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از درخواست ازدواج مرد عرب از گلشیفته فراهانی را ببینید:

خواستگاری مرد عرب از گلشیفته فراهانی
درخواست ازدواج مرد عرب از گلشیفته فراهانی

درخواست ازدواج مرد عرب از گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 فرزند بهزاد فراهانی بازیگر ایرانی می باشد. گلشیفته فراهانی در سال 1376 با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت. گلشیفته فراهانی شهرت بیش از حد خود را با فیلم درباره الی به دست آورد. گلشیفته فراهانی در سال 1387 با بازی پنهانی در فیلمی آمریکایی در ایران ممنوع الکار شد. گلشیفته فراهانی چندین سال است که در اروپا زندگی می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *