ملاقات گلشیفته فراهانی با برنارد لوی [+جزئیات]

پس از اینکه حواشی و شایعات زیادی بر سر اخبار ملاقات گلشیفته فراهانی با برنارد لوی رخ داد، عکسی که از آن‌ها منتشر شد، حواشی آن را تقویت کرد.

به تازگی، تصاویر منتشر شده یک رسانه فرانسوی نشان می‌دهد که گلشیفته فراهانی با برنارد لوی ، یکی از تجزیه طلبان فرانسوی که قبلا گفته بود پیوند میان نازی‌ها و ایران در DNA ایرانی‌ها می‌باشد دیداری داشته است.

بیشتر بخوانید:

جنجال رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی در ماشین

جذاب‌ترین عکس‌های گلشیفته فراهانی بر روی مجله خارجی

ملاقات گلشیفته فراهانی با برنارد لوی

دیدار گلشیفته و تجزیه طلب فرانسوی یکی از اتفاقات جنجالی چند روز گذشته بود که تاکنون اخبار دقیقی از اینکه چرا این ملاقات صورت گرفته، منتشر نشده است. اما این این اتفاق، شایعه‌ای بود که پیش از این، برخی از رسانه‌های ایرانی و فرانسوی به آن دامن زده بودند

در ادامه می‌توانید تصاویر ملاقات کردن برنارد لوی و گلشیفته فراهانی را ببینید:

تصاویر ملاقات کردن برنارد لوی و گلشیفته فراهانی

رهاورد فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. او دختر بازیگر، بهزاد فراهانی، است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی (۱۳۷۶) آغاز کرد که برای آن برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ملاقات گلشیفته فراهانی با برنارد لوی [+جزئیات]

  1. آخه برنارد بیشرف ، ایرانی ها و آلمانی ها فاشیست هستن یا شما بوگندوهای فرانسوی و انگلیسا که توالت هاتونم شیر آب نداره و هیچ وقت بعد توالت رفتن خودتونو نمیشورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *